۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۴۸۰۸
رییس بسیج رسانه خراسان در بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد:

خبرگزاری رسا نقش مهمی در تقویت جبهه انقلاب دارد

خبرگزاری رسا نقش مهمی در تقویت جبهه انقلاب دارد
محمدیان فاصله بین حوزه و مردم را سبب تضعیف جبهه انقلاب دانست که خبرگزاری رسا با توجه به جامعه مخاطب و جایگاهش می تواند این فاصله را کم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سرهنگ محمدیان، رییس بسیج رسانه خراسان امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون رسانه ها و فضای کار رسانه ای و نیز جایگاه رسا در این بین، مطالبی را بیان کرد.

محمدیان خراسان را قطب رسانه ای کشور دانست که رسانه های شاخص کشوری در آن فعالیت می کنند و به واسطه حرم علی بن موسی الرضا این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

وی با بیان این که نباید خبرگزاری رسا ذائقه خود را به حوزه های علمیه محدود کند گفت: از جایگاه جامعه مخاطبین فاصله بین حوزه و نهادهای اینچنینی با مردم سبب تضعیف جبهه انقلاب می شود. بنابراین حداقل ها را باید در اطراف انقلاب توجه کنیم و به ترویج فرهنگ ناب و ارزشی آن بپردازیم.

وی افزود: جایگاه خبرگزاری رسا در سطح یک مجموع رسانه های ارزشی است بنابراین باید با وحدت رسانه ای و تعامل با دیگر رسانه های این جبهه و نیز وجود حضرت رضا(ع) و ظرفیت های فراوان استان باید علمداری و موج آفرینی کنید.

رییس بسیج رسانه بیان داشت: این رسانه با همبستگی رسانه ای در اثرپذیری جبهه انقلاب می تواند نقش ایفا کند و با انعکاس به موقع و سرعت عمل در مواضع اصیل انقلاب و اسلام ناب موثر باشد.

وی افزود: خبرگزاری رسا در حوزه باید محور باشد و در همه حوزه ها خبرنگار داشته باشد و در بحث فرهیخته پروری علمداری کند و از سوی دیگر مطالبه گری را فراموش نکند.

در این جلسه رستمی مسؤول اجرایی دفتر خبرگزاری رسا در مشهد ضمن تقدیر از حضور رییس بسیج رسانه در دفتر خبرگزاری رسا در مشهد، به بیان گزارشی از فعالیت های موسسه رسا و نقاط قوت و تاثیرگذاری آن در حوزه و به تبع آن در زمینه روحانیت و جامعه پرداخت./933/پ202/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات