۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۶۰۵۹
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند
حجت الاسلام نادری گفت: مسؤولان باید در راستای رفع حاجات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام نادری استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشریح هدف امام راحل از جریان سازی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از دروس مکتب شیعه ظلم پذیر نبودن است و سر منشأ آن عاشورا است، یکی از اعتقادات منتظرین مهدویت است که علاوه بر اعمال و رفتارشخصی اعمال اجتماعی هم دارند.

وی در ادامه تبیین هدف امام راحل ابراز کرد: هر منتظر باید زمینه ساز ظهور باشد و در راستای قیام عدل جهانی مقدماتی را فراهم کند تا امام منتظر ظهور کند، امام راحل با انقلاب افزون بر برچیدن ظلم از جامعه اسلامی وظیفه اجتماعی خود که زمینه سازی ظهور بود را انجام داد.

مکتب شیعه قبل انقلاب شناخته شده نبود

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: این واقعیتی انکار ناپذیر است که مکتب تشیع قبل از انقلاب شناخته شده نبود و امام با جریان سازی انقلاب اسلامی شیعه را زنده کرد.

استاد دانشگاه ابراز داشت: رییس جمهور آمریکا که خود را ابرقدرت جهانی می داند در سخنرانی بین المللی اش دو سوم سخنرانی اش را اختصاص به شیعه و جمهوری اسلامی می دهد که این نشان از عظمت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نادری تاکید کرد: انقلاب امام موجب ترویج فرهنگ تشییع بود، ایران در خیلی از زمینه ها جزء ده کشور برتر جهان است، به عنوان نمونه در فناوری علوم و دستاوردهای صنعت موشکی و هسته ای بسیار موفق بوده است.

وظیفه اصلی مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است

وی اظهار کرد: مسؤولان باید در راستای رفع حاجات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام نادری در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی روحانیت این است که مکتب و نهضت باید زنده بماند و ما باید در راستای تبیین آن مردم را از دستاوردهای آن آگاه کنیم و تمام هزینه های این نظام در جهت مقابله با ظلم و استکبار جهانی را برای قشر جوان بازگو کنیم./811/ت302/ب1

ارسال نظرات