۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۹۳۵۴۷
هم‌زمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

40 ویژه‌برنامه مذهبی و فرهنگی در خراسان شمالی اجرا می‌شود

40 ویژه‌برنامه مذهبی و فرهنگی در خراسان شمالی اجرا می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ‏اسلامی 40 ویژه‌برنامه مذهبی و فرهنگی در استان برگزار می‌شود.‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اجرای ۴۰ عنوان برنامه مذهبی و فرهنگی هم‌زمان با ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب در خراسان شمالی خبر داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران، افزود: اجرای برنامه‌های متفاوت از سوی دستگاه‌های این استان نشان از پیشرفت و خدمات نظام اسلامی به جامعه استانی است.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار داشت: ایجاد پایگاه‌های فرهنگی در مناطق مختلف روستایی و شهری در این استان بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران نشان از حمایت مردم از نظام اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حکومت ستم‌شاهی عدم امنیت دینی و مذهبی در جامعه، تفاوت‌های طبقاتی در معیشت مردم، فاصله‌های زیاد برای تحصیل جوانان در اقشار مختلف و مواردی از این دست گویای حکومتی یک‌سویه بود؛ به‌گونه‌ای که تنها برای حکومت داران قوانین وضع می‌شد و اکثریت مردم به انزوا کشیده شده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در زمان طاغوت اکثر مردم در مکان‌های نامناسبی زندگی می‌کردند و گروهی حتی حق داشتن یک وسیله نقلیه راهم نداشتند و هر آنچه اربابان منطقه‌ای اعمال می‌کردند باید همان می‌شد.

وی با اشاره به تلاش کشاورزان در روستاها وعدم دسترسی آنان به سرانه محصول در زمان رژیم ستم‌شاهی، گفت: مردم باید از کاشت تا برداشت تلاش می‌کردند و سود حاصل از محصول را ارباب‌ها به جیب می‌زدند و دهقانان حق اعتراض نداشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: خدمات حکومت اسلامی بر مردم پوشیده نبوده و مردم با آگاهی کامل و با مقایسه پیشرفت کشور نسبت به سال‌های گذشته توانسته‌اند به حقایق اسلام و انقلاب پی ببرند.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: همین امر سبب شده تا بار دیگر پاسخ دشمنان اسلام و نظام را با حضور باشکوه در مراسم ملی دینی و مذهبی بدهند و در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب روزهای ماندگاری چون نهم دی‌ماه را ثبت تاریخ کنند.

وی با اشاره به گذشته کشور ایران و بعد از انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و ایجاد تحریم‌های متفاوت از سوی دشمنان علیه کشور ایران، گفت: در مدت 40 سال گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی دشمنان هرگز دست از تلاش برای خنثی کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برنداشته‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: البته نقش‌های شوم آن‌ها با بصیرت مقام معظم رهبری و بیداری ملت و حمایت از ولایت‌فقیه نقش بر آب شده وامید است تا در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم همچون گذشته حمایت خود را به نمایش بگذارند تا بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به جهان پرتونمایی کند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات