۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۹۳۲۱۰
امام جمعه اندوهجرد:

اعتماد به جوانان از دستاوردهای انقلاب است

اعتماد به جوانان از دستاوردهای انقلاب است
حجت الاسلام آقامولایی گفت: اعتماد به جوانان ایرانی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام رضا آقامولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: انقلاب اسلامی به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به همه جهانیان آموخت که می‌توان با قدرت‌های جهان مقابله کرد و روی پای خود برای پیشرفت کشور ایستاد.

حجت الاسلام آقا مولایی با توجه به این که انقلاب اسلامی از سخت‌ترین مراحل خود به بهترین شکل عبور کرده است، ابراز داشت: دشمنان قسم خورده ایران در این چهل سال نتوانستند حتی به کشور ایران بد نگاه کنند.

استاد حوزه علمیه اندوهجرد بیان داشت: جوانان ایرانی در این چهل سال با توانایی‌های خود، پرچم ایران اسلامی را در قله‌های موفقیت بالا بردند و سبب افتخار کشورمان در جهان شدند.

وی با تاکید بر این که روحیه انقلابی بود که کشور در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد، تصریح کرد: اعتماد به جوانان ایرانی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کشور است.

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان این که اعتماد به جوانان با تجربه و انقلابی وظیفه اصلی مسؤولان است، ابراز داشت: قدرت نظامی کشور ایران از اعتماد به جوانان شکل گرفته است و کشوری که اعتماد به جوانان داشته باشد، پیروز می‌شود.

وی با بیان این که رمز موفقیت انقلاب اسلامی، اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه است، اظهار داشت: حضور ملت در صحنه‌های مختلف سبب شده است که انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمند شود و بتواند در مقابل دشمنان بایستد.

امام جمعه اندوهجرد با اشاره به این که اعتماد به دشمنان با روحیه انقلابی سازگاری ندارد، خاطرنشان کرد: چهل سال انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های دشمنان بوده، اما مردم ایران با بصیرت کامل تواسنتند از نفوذ دشمن به کشور جلوگیری کنند.

وی در پایان با اشاره به این که روحیه انقلابی با لبخند زدن به دشمن سازگاری ندارد، گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست، زیرا در چهل سال بی اعتماد بودن کشور آمریکا برای مردم روشن شده است./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات