۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۲۹۳۶

یادواره شهدای دانشگاه امام صادق برگزار شد

یادواره شهدای دانشگاه امام صادق برگزار شد
یادواره شهدای دانشگاه امام صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای دانشگاه امام صادق(ع) شب گذشته در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با سخرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شد که ایشان یکی از مفاهیمی که نیازمند تلاش حداکثری جامعه در جهت رشد و ترقی است را پررنگ تر شدن مفهوم لذت معنوی خاطرنشان کرد و گفت: یکی از مفاهیمی که خیلی باید تلاش کنیم و آن را برجسته سازیم، ضمن اینکه در جامعه هم نیازمند تکرار و تذکر دادن است همان عنصر رغبت به لذت های معنوی است که یکی از گمشده های کنونی بشر است.

مفهوم لذت معنوی هرچند توأم با سختی است اما نتیجه مطلوبی دارد

وی در ادامه ابراز کرد: پرداختن به مفهوم لذت معنوی برای خود عالمی ماورائی دارد، می ارزد چنان سختی ها را تحمل کنیم در جهت طاعت تا به رشد معنوی برسیم و در مسیر تعالی و تکامل قدم برداریم.

در ابتدای این یادواره محفل و مجلس با صدای گرم استاد کریم منصوری عطرآگین به شمیم قرآن شد و در ادامه این مراسم ضمن تکریم و گرامیداشت مقام شهدای جنگ تحمیلی و آیین پاسداشت خون شهدای مدافع حرم، روایتگری سردار محمد احمدیان شور و حال وصف ناپذیری به این محفل شهدایی القا کرد که از توان قلم خارج است.

پس از روایتگری شهدا و در پایان یادواره شهدای دانشگاه امام صادق(ع) به همت هیأت دانشجویی میثاق با شهدا این محفل و مجلس با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران و با نوای حاج مهدی رسولی و حاج میثم مطیعی ادامه یافت.

گفتنی است در این مجلس پرشور که به همت بسیج و هیئت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خانواده معزز شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم حضور داشتند./811/پ203/ب1

ارسال نظرات