۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۹۲۰۹۳
صبح امروز؛

نشست فرهنگی کادر مدرسه امام صادق اندیمشک با ائمه جماعات برگزار شد

نشست فرهنگی کادر مدرسه امام صادق اندیمشک با ائمه جماعات برگزار شد
چهارمین جلسه فرهنگی کادر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با ائمه جماعات شهرستان در این مدرسه علمیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین جلسه فرهنگی کادر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با ائمه جماعات شهرستان صبح امروز در این مدرسه علمیه برگزار شد.

در این جلسه که حجت الاسلام شیرمهد، مدیریت حوزه امام جعفرصادق(ع)، ائمه جماعات کوی ولایت، قائم، مرکزشهر و حجت الاسلام خورشیدی، مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع آسیب شناسی اجتماعی برگزار شد مطالبی پیرامون آسیب شناسی اجتماعی هر منطقه از شهرستان، راهکار‌های حل ورفع آسیب‌های اجتماعی متناسب با هر منطقه، تعامل مستمر ائمه جماعات با نیروی انتظامی، چشم انداز واولویت بندی فرهنگی متناسب هر منطقه، تشکیل کار گروهی متشکل از ائمه جماعات ونیروی انتظامی جهت بررسی وپیگیری وحل موضوعات آسیب‌های اجتماعی مطرح شد.

حجت الاسلام شیرمهد مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه هدف از تشکیل جلسه آسیب شناسی مناطق مختلف شهرستان و بیان آسیب‌ها به ائمه جماعات مساجد است، افزود: اولویت بندی کار‌های فرهنگی متناسب با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی موجود هر منطقه، همفکری و بیان راهکار‌ها توسط ائمه جماعات و نیروی انتظامی و ایجاد ارتباط و همبستگی و کار تشکیلاتی در برابر فساد و معضلات اجتماعی را خواستار هستیم.

مدیر حوزه امام جعفرصادق(ع) با تشریح اهداف جلسه و مصوبات آن از تشکیل که کارگروه برای اقدام و رسیدن به مقاصد مطلوب خبر داد.

همچنین حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه امام جعفر صادق(ع) ضمن دعوت همکاری همه امامان جماعت و نیروی انتظامی، پیشنهادات و راهکار‌های عملی برای ایجاد امنیت و تلاش جهت رفع وکاهش معضلات ارائه کرد.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) با بیان اینکه یکی از برنامه‌های حوزه نسبت به مساجد در سه مرحله صورت می‌گیرد، افزود: مرحله اول سرکشی به مساجد به همراه تقدیر و تجلیل از زحمات امام جماعت و هیأت امنا و فعالین فرهنگی در شب‌های سه شنبه باعنوان سه شنبه‌های مسحدی است که سال گذشته بوده هنوز هم درحال اجراست.

این مقام مسؤول عنوان داشت: مرحله دوم تقسیم شهرستان به چندبخش و جلسات مشترک ائمه جماعات با نیروی انتظامی با موضوع آسیب شناسی اجتماعی است./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات