۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۳۵۸
آیت الله نظری:

آیت الله شاهرودی شخصیتی ذی وجود در کرسی فقه و اصول بود

آیت الله شاهرودی شخصیتی ذی وجود در کرسی فقه و اصول بود
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و این عالم را شخصیت ذی وجودی در کرسی فقه و اصول دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی شأنه

ارتحال تألم بار فخر الشریعه حاوی الفروع و الاصول مجاهد عالیقدر و نستوه مرحوم آیت الله المعظم حاج سید محمود هاشمی شاهرودی علیه الرحمه موجب تأسف و تأثر اینجانب گردیده. شخصیت ذی وجود در کرسی فقه و اصول و صاحب نظر در افتاء و فتواء و از سرمایه‌های گرانسنگ در محیط علم و کمال و فضیلت و خدمت و شهادت بشمار می‌رفت.
 
خدمات و زحمات بی وقفه آن عنصر کامل خدمتگزار در مصادر عالیه کشوری نشانه‌ بارز یاور امین و وثوق و مورد اعتماد برای رهبر فرزانه انقلاب ذخیره و رکنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای دامت برکاته بودند.
 
عالم فهیم و نجیب و دارای حسن خُلق و مصاهرت با بیت شرافت و قداست اجتهاد مرجعیت کهن شیعه مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی اعلی اله مقامه الشریف بود.
 
رحلت این فقیه صمدانی را بحضور انور جان جانان جهان مُطاع جهان مدار حضرت ولیعصر امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، مراجع و علماء اعلام، حوزات مقدسه علمیه خاصه ملت شریف ایران و عراق بویژه بیت مکرم و مجلل شاهرودی علی الخصوص خاندان کرامت محور مرحوم آیت الله حاج سید علی شاهرودی تغمد الله بغفرانه تعزیت عرض نموده صبر جمیل و اجر جزیل برای اعقاب گرامی و غفران و رضوان حضرت حق برای مغفورله از ساحت اقدس ربوبی عزّ اسمه مسئلت دارم./950/د103/ب1
ایمانی
ارسال نظرات