۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۰۵۰

ادامه فعالیت آستان مقدس حضرت عباس تحت عنوان «دیوار فرهنگی»

ادامه فعالیت آستان مقدس حضرت عباس تحت عنوان «دیوار فرهنگی»
واحد ارتباطات دانشگاهی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) برای دومین سال پیاپی فعالیت فرهنگی خود موسوم به «دیوار فرهنگی» را ادامه می دهد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، واحد ارتباطات دانشگاهی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای دومین سال پیاپی و در قالب فعالیت‌های پروژه ملی جوانان به کار خود در کربلای معلا تحت عنوان «دیوار فرهنگی» ادامه می‌دهد.

فعالیت‌های فرهنگی مذکور در قالب نصب تابلو‌ها و پوستر‌هایی است که بر روی آن‌ها برچسب‌های حاوی احادیث نبوی و احادیث امامان معصوم علیه السلام بکار رفته است. این احادیث با موضوعات تربیتی و اخلاقی و دیگر موضوعات که با تأکید بر بُعد ملی، دانشجویان را به دانش، علم آموزی و ترویج فرهنگ و نهادینه کردن آن ترغیب می‌کند.

فعالیت‌های مذکور ویژه دانشجویان دختر و پسر با توجه به سنّ آنها، با هدف مشارکت در بالا بردن سطح دینیشان صورت می‌گیرد که بر افزایش سطح علمی آنان نیز تاثیر خواهد گذاشت.

اداره‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها همچنین مراکز علمی، این اقدام آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) را ارج نهادند و ضمن تشکر از دست اندرکاران آستان مقدس، پیش‌برد همزمان دو سطح دینی و علمی دانشجویان از طریق فعالیت‌های این آستان را ضروری عنوان کردند./983/ب902/ف
ارسال نظرات