۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۰۶۶۱
نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات:

رسالت امروز روحانیت پاسخگویی به شبهات است

رسالت امروز روحانیت پاسخگویی به شبهات است
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ستاد بازسازی عتبات گفت: شبهات القایی از سوی دشمنان اسلام و تشیع باید از سوی روحانیت پاسخ داده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام کاظم محمدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات امروز در دیدار جمعی از روحانیان ارومیه اظهار داشت: خدمت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) وظیفه ذاتی ما است و قطعا این خدمت‌ها بی اجر معنوی نخواهد بود و عنایت اهل بیت هم در دینا و هم در آخرت شامل حال ما خواهد شد.
وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیان کشور بعد از سقوط صدام راه‌اندازی شد و امروز به برکت کمک‌های مردمی توانسته‌ایم، بخش اعظم حرام‌های اهل بیت را تعمیر و بازسازی کینم و این بازسازی‌ها ادامه دارد و با کمک‌های مردمی می‌توانیم حرم‌هایی در شأن اهل بیت تعمیر و بازسازی کنیم.
 
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات افزود: دشمن به دنبال تخریب حرم‌های ائمه است و اگر با اسلحه و مهمات نتواند وبه دنبال ایجاد شبهه و شایعه است تا مردم را نسبت به ائمه و حرم‌های ائمه کم توجه کند و امروز روحانیت وظیفه دارند جواب این شبهات را بدهند.
 
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: لازمه جواب درست و صریح و کامل دادن به شبهات این است که روحانی و طلبه خود مجهز باشد به علم لازم و نیاز زمان، باید در کتبی که علما زحمت کشیده و به تدوین درآورده‌اند غور و مطالعه کند تا بتواند جاب شبهات را بدهد.
 
وی ادامه داد: برخی‌ها شبهه‌سازی می‌کنند که پول‌های نذورات در راه‌سازی و مدرسه‌سازی هزینه می‌شود و این کاملا بی‌اساس است چرا که ما باید شرعا موظف هستیم نیت واقف و ناذر را در نظر بگیریم و نمی‌توانیم خارج از محل مورد نظر هزینه کنیم./935/پ203/ب1
ارسال نظرات