۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۸۷۰۸۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

روشنگری روحانیت عامل خنثی شدن توطئه دشمنان است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب تلاش ها باید در جهت معرفی خدمات نظام اسلامی بیشتر شود، گفت: تبلیغ صحیح دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن توطئه دشمنان خواهد شد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مبلغان دینی شهرستان قائمشهر با اشاره به نقش محوری روحانیت در حفظ ارزش های دینی گفت: روحانیت در طول تاریخ پرچم دار تبلیغ ارزش های دینی در جامعه بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت همواره با اقتدار در برابر ضد ارزش ها ایستاد و از اسلام ناب دفاع کرد، افزود: این دفاع مقتدرانه روحانیت سبب حفظ و تقویت ارزش های دینی در جامعه شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور در صحنه روحانیت عامل خنثی سازی بسیاری از توطئه های دشمنان خواهد بود، بیان داشت: هرچه حضور روحانیت در جامعه پررنگ تر باشد آثار و برکات آن در جامعه بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این که دشمن در سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کند، خاطرنشان کرد: اما روشنگری و آگاهی دادن روحانیت به جامعه مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز انقلاب و دستاوردهای آن مورد هجمه جدی دشمنان قرار گرفته است، بیان داشت: حضور مستمر روحانیت در جامعه و همراهی با مردم عامل خنثی سازی بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب توطئه ها و فشارها بر ملت ایران اسلامی چند برابر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید در آستانه پیروزی انقلاب، تلاش و مجاهدت خود را در جهت تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در آستانه دهه چهارم انقلاب تلاش ها باید در جهت معرفی خدمات نظام اسلامی بیشتر شود، بیان داشت: تبلیغ صحیح دستاوردهای انقلاب موجب خنثی شدن توطئه دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که روحانیت همواره پشتیبان محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است، بیان داشت: در حال حاضر نیز این قشر اثرگذار جامعه اسلامی با تلاش ها و مجاهدت های خود از بسیاری توطئه های دشمنان جلوگیری خواهد کرد./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات