۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۶۸۸۷
نماینده مجلس:

کمیته امداد بدون حاشیه در کشور فعالیت می‌کند

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) با وجود تمام مشکلات بدون حاشیه در کشور فعالیت می‌کند، گفت: کمیته امداد ملجأ و پناهگاهی برای محرومان و مستضعفان شده است.
فلاحتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: کمیته امداد صدقه جاریه امام راحل در کشور است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با وجود تمام مشکلات بدون حاشیه در کشور فعالیت می‌کند، گفت: کمیته امداد ملجأ و پناهگاهی برای محرومان و مستضعفان شده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد بدون حاشیه کارهای بزرگی را می‌کند، افزود: روحیه جهادی و معنویت فتاح، رییس کمیته امداد کشور سبب شده که تمام امداد به تکاپو وادار شوند.

فلاحتی تصریح کرد: یکی از افتخارات ما نیز این است که کسی در صف انتظار برای وام اشتغال، وام جهیزیه، وام مسکن و بحث درمان در استان نیست و امروز مراجعات در این زمینه بسیار کم بوده است.

وی ادامه داد: هر چقدر لایحه‌ای از طرف دولت در مجلس شورای اسلامی برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه آمده با کمترین زمان ممکن به تصویب رسیده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات و کمک‌ها در بسیاری از پروژه‌های سطح کشور حدود 60 درصد بوده و برای محرومان و مستضعفان بیش از 90 درصد بوده است و این نشان می‌دهد هنوز مدیران جهادی و معنوی در کشور کم نداریم.

نظرافضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان باید مدنظر قرار بگیرد، اظهار کرد: امروز به همت کمیته امداد فقر مطلق در کشور نداریم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای خودکفایی خانواده‌ها گام اساسی برداریم و توانمندسازی مددجویان را با موفقیت بگذرانیم./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات