۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۸۵۹۱۳
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

مردم استوانه اصلی حمایت از نظام هستند

ذوالفقاری گفت: مردم استوانه اصلی حمایت از نظام، امنیت کشور و قوای کشورند از این رو باید فرهنگ رفتاری را در سازمان‌ها ایجاد کنیم تا رضایتمندی مردم را کسب کنیم.
تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ظهر امروز در آیین معارفه و تکریم استاندار همدان ضمن تشکر از مهندس نیکبخت استاندار سابق همدان خاطر نشان کرد: همدان دارای مردم خوب و مومنی است و از موقعیت جغرافیایی و امنیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: این امنیت حاکم که همدان را به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل کرده است حاصل تلاش شبانه روزی مسؤولان همدان است.

ذوالفقاری بیان کرد: زمان به سرعت در حال گذر است بنابر این باید از تک تک لحظه هایی که توفیق خدمت داریم بهترین استفاده را ببریم و در شرایط کنونی جهان به فکر پیشرفت جامعه و نظام باشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام تصریح کرد: تحریم اقتصادی هدف نهایی دشمنان اسلام نیست بلکه می‌خواهند ثبات کشور را بر‌هم زنند و امنیت موجود در کشور را از بین ببرند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور به نقل از گروهی که از ترکیه به ایران آمده بودند عنوان کرد: آمریکایی‌ها بسیار به ترکیه فشار آورده بودند تا در جریان ترور خاشقچی پس از 15 روز آن هم به چه شکلی اجازه ورود به سفارت را دادند.

وی تاکید کرد: وحدت و همدلی حاکم در استان همدان مایه مباهات است و باید از این فرصت به بهترین نوع در جهت رونق فضای اقتصادی استفاده کرد.

ذوالفقاری یادآور شد: مردم استوانه اصلی حمایت از نظام، امنیت کشور و قوای کشورند از این رو باید فرهنگ رفتاری را در سازمان‌ها ایجاد کنیم تا رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

وی گفت: آقای نیکبخت جدی، پیگیر، با انضباط، با برنامه و اهل تعامل بود و در سطح استان هماهنگی خوبی داشتند ضمن اینکه صداقت، صراحت و مردانگی از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات در منصوب کردن افراد این است که در برخی مناصب مدیری منصوب می‌شود که کار را نمی‌شناسد و چون پختگی لازم را ندارد تصمیمات اشتباه می‌گیرد ولی آقای شاهرخی کاربلد هستند و امیدواریم کار را به خوبی به سرانجام برسانند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات