۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۸۵۳۶۰
حجت الاسلام منصوری:

مبلغان نقش مهمی در تربیت نسل انقلابی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دارند

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در مدارس، گفت: این حضور در تربیت نسلی انقلابی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مؤثر است و باید برای دانش آموزان فرهنگ سازی شود که در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی الگوی دیگران باشیم.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نماز انسان را از فساد و فحشا باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه قبولی اعمال در آخرت به قبولی نماز بستگی دارد، افزود: اعزام امام جماعت به مدارس از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اقامه نماز جماعت در مدارس را نشان از همکاری متقابل سازمان تبلیغات اسلامی آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: آراستگی مساجد و ایجاد یک محیط شاد معنوی در مساجد نقش مؤثری در ترغیب جوانان ونوجوانان جهت شرکت در نماز جماعت دارد.

وی به اعزام مبلغان به مدارس اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در مدارس نقش بسزایی در تقویت باورهای دینی جوانان و تحکیم اعتقادات آنان دارد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به برگزاری گفتمان های دینی اشاره کرد و بیان داشت: این گفتمان ها با موضوع دین و زندگی، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی و مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تبیین سبک زندگی اسلامی باید از خودمان شروع کنیم، ادامه داد: دین اسلام نیز بر همین موضوع تأکید دارد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد عنوان داشت: در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی باید از خودمان شروع کنیم یعنی با عمل کردن و برخوردمان مشوق مردم باشیم و برای دیگران الگو قرار گیریم.

وی بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس می تواند در تربیت دینی نسل نو و نهادینه سازی بایسته های لازم در عمل به سبک زندگی اسلامی نقش آفرین است و هر کدام از دانش آموزان می توانند یک مبلغ برای خانواده های خود باشند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات