۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۰۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نهضت خدمت رسانی به محرومان در خراسان جنوبی شکل گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت توجه مسؤولان به مناطق محروم کشور تأکید کرد و گفت: نهضت خدمت رسانی به محرومان در خراسان جنوبی شکل گیرد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت:‌ دین اسلام از آرمان های انقلاب است که بر اساس عدالت به وجود آمده است.

وی گفت:‌ اگر سپاه در جهت محرومیت زدایی موفق باشد خود مردم نیز از امنیت منطقه حفاظت می کنند اما بسیاری از مواردی در جامعه وجود دارد که نشان می دهد ما با آرمان های خود فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در طول تاریخ همواره شیعه در انزوا بوده و تجربه حکومتی نداشته است و به این دلیل نیز نظام که به اسم اسلام به وجود آمده با آزمون و خطا مواجه است و این دور از توقع نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آنچه که برای ما به عنوان دستاورد مهم است ضعف و قوت هایی است که باید آن ها را بشناسیم و آن ها را برطرف و توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته پیشنهادی دادیم مبنی بر اینکه یک نهضت خدمت رسانی به محرومان در استان شکل بگیرد و تمام نهادها و سازمان های خدمت رسان و امدادرسان در قالب های مختلف یک تشکلی پیدا کنند و در این تشکل آگاهی ها، امدادرسانی ها و مراجعه کنندگان مشترک باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در استان انجام شد و از دستگاه های مربوطه دعوت به عمل آوردیم که با استقبال مواجه شد اما در ادامه این طرح موانعی به وجود آمد و این طرح سر و سامان نگرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر این طرح امروز باری دیگر انجام شود و سروسامان بگیرد به طور قطع دستاوردهای خوبی برای استان خواهد داشت.

وی افزود: کارهایی که در استان انجام می شود باید به مردم اطلاع رسانی صورت بگیرد تا مردم بدانند چه اتفاقات و خدماتی در کشور انجام می شود چرا که این اطلاع رسانی سبب امیدواری و خوشحالی مردم نیز خواهد شد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات