۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۶۵۲۸

حمایت جدی امام جمعه تبریز از تعاونی های دانش بنیان

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جوانان صاحب علم و دانش در قالب تعاونی های دانش بنیان می‌توانند گره از مشکلات کشور بگشاند.
آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار مدیران تعاونی‌های برتر استان اظهار داشت: باید از تعاونی‌هایی که با اهداف جدید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات کشور هستند، حمایت شود.

وی با تأکید بر این‌که بنده خود با تمام توان از تعاونی های دانش بنیان حمایت می‌کنم، خاطرنشان کرد: اعتقاد جدی به این مسأله دارم که جوانان صاحب علم و دانش در قالب تعاونی های دانش بنیان می‌توانند گره از مشکلات کشور بگشاند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تولید کالای با کیفیت ایرانی در گرو توجه به راهبرد اقتصادی مقاومتی است، یادآور شد: جوانان صاحب علم و دانش در قالب تعاونی های دانش بنیان می توانند در این زمینه اعتماد به کالای ایرانی را محقق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی دارای توان و ظرفیت لازم برای سازماندهی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی در جهت ایجاد توسعه انسانی پایدار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که تعاون از بی عدالتی های اجتماعی جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: تعاونی ها گره گشای مشکلات مردم در حوزه های مختلف هستند.

وی با تأکید بر این‌که فعالیت تعاونی ها یکی از اساسی ترین، منطقی ترین و بنیادی ترین راه برای استقرار عدالت هستند، افزود: رشد اقتصادی، فقرزدایی، اشتغال مولد و یکپارچگی اجتماعی از اهداف شکل گیری تعاونی ها است که باید این بخش مورد توجه بیشتر قرار گیرد./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات