۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۵۹۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت بازخوانی عملکرد مدیران انقلابی برای نسل امروز

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه شهید رجایی نمونه مدیر زاهد، متواضع و مردم دار بود، گفت: بازخوانی عملکرد مدیران جهادی در انقلاب تأثیر عمیق تربیتی و رفتاری بر عملکرد مدیران در همه رده های نظام اسلامی به ویژه نسل جوان خواهد داشت.
حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عصر امروز در جلسه فرمانداری اهواز، هفته دولت را فرصت مناسبی برای مدیران استانی برشمرد تا خدمات خود را به مردم که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، ارائه کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه اطلاع از عملکرد مسؤولان حق مردم است، افزود: مسؤولان باید به مردم اطلاع دهند که دستگاه های دولتی چه خدماتی ارائه کردند و چنین اقدامی به واقع یک تکلیف شرعی است؛ چرا که امام راحل، ارائه و عرضه خدمات دولتی ها را به منزله تبلیغ عملکرد نظام اسلامی بیان کرد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهیدان سبب بازخوانی فرهنگ انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و زاهدانه به دور از اشرافی گری است و شهید رجایی نمونه یک مدیر زاهد، متواضع و مردم دار بود.

حجت الاسلام سپهر خاطرنشان کرد: بازخوانی عملکرد مدیران جهادی در انقلاب تأثیر عمیق تربیتی و رفتاری بر عملکرد مدیران در همه رده های نظام اسلامی به ویژه نسل جوان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا را باید یک خدمت انقلابی، دینی و فرهنگی بدانیم، گفت: حضور در مناسبت های انقلابی از سوی کارکنان و مدیران دستگاه های دولتی مورد توجه قرار گیرد و دستگاه های دولتی فعالیت های صورت گرفته را در قالب برنامه های تبلیغاتی برای مردم بیان کنند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات