۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۷۵۷۱۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت خواهران طلبه در کارگاه های آموزشی سلامت

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان«سلامت» خبر داد و طلاب خواهر در این این کارگاه ها حضور دارند.
کارگاه آموزشی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف با هدف ارتقای دانش و فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ برگزار می شود.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خواهران طلبه در عرصه تبلیغ افزود: ارتقای سطح علمی و دانش طلاب در زمینه های مختلف برای انجام فعالی تبلیغی مؤثر ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت در حوزه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی زیر نظر متخصصان و کارشناسان طب اسلامی برگزار و با هدف ارتقا دانش سلامت خواهران طلبه برگزار شد.

وی در ادامه یادآور شد: در این دوره آموزشی طلاب مبلغ اصول و راهکارهای علمی طب سنتی را برای پیشگیری و مقابله با بیماری های مختلف فرا می گیرند تا بتوانند در عرصه تبلیغ موفق تر عمل کنند.

عزیزی از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی سلامت و آشنا شدن بانوان با شیوه های طب سنتی و اسلامی را مقابله با سبک زندگی غربی بین بانوان عنوان کرد.

وی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون نهایی بین شرکت کنندگان و برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی این کارگاه با حضور اساتید متخصص، از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه بهره مند خواهیم شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات