۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۷۳۰۶۱
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت جبهه مقاومت برای مقابله با زیاده خواهی های نظام سلطه

آیت الله طبرسی، وحدت و همبستگی را رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: اگر کشورهای اسلامی در برابر جبهه کفر و استکبار متحد و هم فکر باشند به طور حتم پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازدران امروز در دیدار جمعی از روحانیان و فعالان فرهنگی مذهبی کشور سوریه با اشاره به فتنه چندین ساله نظام سلطه در کشورهای اسلامی، گفت: متأسفانه در سایه همراهی کشورهای خیانت کار عربی منطقه امروز کشورهای اسلامی وضعیت خوبی ندارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریسم منطقه را به آشوب کشیدند، افزود: امروز کشورهای اسلامی منطقه پس از سال ها جنگ داخلی در یک وضعیت بحرانی قرار دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را عامل اصلی بحران های منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز سوریه پس از چندین سال مقاومت و ایستادگی در برابر تروریست های جنایت کار در حال آزادی کامل قرار دارد.

آیت الله طبرسی به نقش جبهه مقاومت در شکست توطئه آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: تشکیل جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران همه نقشه ها و توطئه های آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش را خنثی کرد و آرامش نسبی را به کشورهای منطقه بازگرداند.

امام جمعه ساری با بیان این که رییس جمهور فعلی آمریکا به هزینه سنگین این کشور برای به آشوب کشیدن کشورهای اسلامی اعتراف کرده است، افزود: متأسفانه کشورهای به اصطلاح اسلامی نیز آمریکا را در انجام این جنایت های آشکار همراهی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم سوریه مشکلات و سختی های بسیاری را در این سال ها تحمل کردند، گفت: اما در نهایت با حمایت های جمهوری اسلامی ایران و روسیه شر تروریست های خون خوار از کشور سوریه کم شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه با به وجود آوردن تروریست های تکفیری به دنبال اهداف بلند مدتی در منطقه بود، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و مدیریت صحیح جمهوری اسلامی همه توطئه ها و نقشه های دشمن در سوریه و عراق را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جوانان مدافع حرم بسیاری برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: خون های پاک بسیاری برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق به زمین ریخته شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که مدافعان حرم اهل بیت(ع) با عشق و علاقه به سوریه و عراق اعزام شدند تا از حرم های اهل بیت(ع) در برابر تکفیری های جنایت کار حراست و محافظت کنند، خاطرنشان کرد: تکفیری های مورد حمایت جبهه غربی، عبری و عربی جنایت های بسیاری برای کشورهای اسلامی و حرم های مطهر اهل بیت(ع) در سر می پروراندند که باید هوشیاری مدافعان حرم خنثی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که به طور حتم حضور آمریکایی ها در منطقه عامل آشوب و شعله ور شدن آتش جنگ و خونریزی است، تصریح کرد: خروج کامل آمریکایی ها از منطقه و جلوگیری از دخالت این کشور در امور کشورهای منطقه به طور حتم ثبات و آرامش را به کشور اسلامی باز خواهد گرداند.

آیت الله طبرسی با بیان این که زیاده خواهی ها و دخالت های بی مورد آمریکایی ها موجب بروز بحران های جبران ناپذیری در منطقه شده است، افزود: متأسفانه امروز در سایه همین سیاست های مداخله جویانه و استکباری آمریکا سوریه به هیچ عنوان وضعیت مطلوبی ندارد و مردم این کشور در شرایط بحرانی زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حمایت های مستقیم آمریکا، کشورهای غربی و همچنین سعودی ها از گروه های تروریستی و تکفیری منطقه برای کشورهای جهان کاملاً مشخص شده است، بیان داشت: امروز که سوریه پس از سال ها مقاومت و ایستادگی توانسته تروریست های تکفیری را از کشور خود بیرون کند، کشورهای اسلامی منطقه باید به کمک مردم این کشور بشتابند.

وی با بیان این که همه کشورهای غربی به سرکردگی آمریکایی ها همه توان اقتصادی و تسلیحاتی خود را به کار گرفتند تا دولت قانونی سوریه را برکنار کنند، خاطرنشان کرد: غربی ها برای تحقق این توطئه شوم خود حاضر شدند بیش از پنج سال هزاران انسان بی گناه را بکشند و شهرهای مخلف این کشور را نیز نابود کنند.

امام جمعه ساری در ادامه وحدت و همبستگی را رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی در برابر جبهه کفر و استکبار متحد و هم فکر باشند به طور حتم پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

آیت الله طبرسی همچنین بر ضرورت تقویت جبهه مقاومت به منظور مقابله با زیاده خواهی ها و توطئه های دشمنان در منطقه تأکید کرد و گفت: این جبهه سد محکمی در برابر هر گونه تحرک  دشمن خواهد بود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات