۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۶۶۰۵۱
امام جمعه اهواز:

حق ایران برای فعالیت ‌های هسته ‌ای بالای ۲۰ درصد محفوظ است

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شرط ماندن ایران در برجام تضمین اروپا برای تأمین منافع جمهوری اسلامی براساس فرمایشات رهبری است، گفت: اگر به این فرمایشات توجهی نشود حق ایران برای بازگشت به فعالیت ‌های هسته ‌ای بالای ۲۰ درصد محفوظ باقی خواهد ماند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز اهواز با بیان اینکه استقامت، پایداری و جانفشانی رزمندگان در کنار فضل الهی سبب پیروزی و فتح خرمشهر در سوم خرداد شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با دستانی خالی و تحریم مطلق روبروی صدام قرار گرفت اما به فضل الهی پیروزی را به دست آورد و به واقع این پیروزی، پیروزی بر کشورهای حامی رژیم بعث از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب و اروپا بود.

امام جمعه اهواز فتح خرمشهر را وعده نصرت الهی و اوج پیروزی ها عنوان کرد و گفت: در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، خداوند حامی ملت در برابر انواع توطئه های استکبار بود و با قطع دست توطئه گران از این کشور سبب سربلندی و سرافرازی ملت ایران در چشم جهانیان شد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول افزود: دزفول بیشترین مقاومت را در برابر حمله رژیم بعث در طول هشت سال دفاع مقدس داشت؛ از این رو رژیم بعثی صدام برای شکستن چنین مقاومتی، ۱۷۶ موشک شلیک کرد موشک هایی که کوچکش ۹ متر و بزرگترینش ۱۲ متر بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به رهنمودهای رهبری طی دیدار اخیر با کارگزاران نظام اشاره و خاطرنشان کرد: شرط ماندن ایران در برجام تضمین اروپا برای تأمین منافع جمهوری اسلامی براساس فرمایشات رهبری است اما اگر توجهی نکنند حق ایران برای بازگشت به فعالیت ‌های هسته ‌ای بالای ۲۰ درصد محفوظ باقی خواهد ماند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: ایران تاکنون به تعهدات برجامی خود عمل کرده و آژانس اتمی بارها تأیید کرده است حال آنکه با خوی استکباری خود به هیچ معاهده بین المللی و منطقه ای پایبند نمانده است.

وی گفت: دولت بداند دستورالعمل رهبری که درباره برجام بیان کردند خیلی ارزشمند و سازنده است و آن اینکه آمریکایی ها، وزارت خزانه داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده اند؛ از این رو دولت باید ستاد مقابله با این شرارت را در مرکز اقتصادی دولت تشکیل دهد و وزارت خارجه هم کمک کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۰ رمضان سالگرد وفات حضرت خدیجه(س) و ۱۵ رمضان ولادت امام حسن مجتبی(ع) است، بیان داشت: با گرسنگی و تشنگی ماه رمضان باید به یاد تشنگی و گرسنگی روز قیامت افتاد، کمک به فقرا، صله رحم و احترام به بزرگ ترها و کوچک ترها از سفارشات حضرت ختمی مرتبت(ص) برای ماه مبارک رمضان است./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات