۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۴۰۶۸
حجت السلام والمسلمین لونی:

رییس جمهور صادقانه با مردم سخن بگوید

استاد سطح عالی حوزه علمیه از رییس جمهور خواست که با مردم صادقانه درباره شکست برجام سخن بگوید.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ولی‌الله لونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی در تجمع طلاب حوزه علمیه قم برای اعلام انزجار از آمریکا که پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور طلاب در این تجمع عنوان کرد: امروز قلم ما، حضور در صحنه و منطق و اراده و صبر و بصیرت ماست.

وی افزود: ما در سال 94 در تجمع چند هزار نفری به دنیا اعلام کردیم که جیب ما خالی نیست که محتاج مذاکره باشیم چراکه اگر جیب ما خالی بود شما 10 سال با ما پشت میز مذاکره نمی نشستید.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همان روز به دولت و رییس جمهور اعلام کردیم که امیدواریم که تحلیل ها، طرح ها و محاسبات دشمن طوری نشود که عمامه ما به کفنی برای مقابله با زیاده خواهی دشمن تبدیل شود.

وی اضافه کرد: ما همان زمان اعلام کردیم که پخش شدن تجمع طلاب از رسانه ها سبب بالارفتن قدرت چانه زنی شما در برابر دشمن و جلوگیری از زیاده خواهی دشمن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لونی با اشاره به مواضع رییس جمهور قبل از برجام خاطرنشان کرد: قبل از برجام گفتند که باید با آمریکا که کدخدا است صحبت کنیم و رهبر نیز به رأی ملت احترام گذاشت و اجازه صحبت کردن داد اما الآن که 3 سال می گذرد، برجام نه تنها تحریمی را حل نکرد بلکه موانع بیشتری اضافه کرد.

وی ادامه داد: 5 سال چرخ مدیریت، اقتصاد، تولید، معیشت و بازار به خاطر برجام کند شد و دانش هسته ای که نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار بود متوقف شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تأکید کرد: از طریق برجام به آمریکا این گرگ درنده خون آشامی که خون شهیدان که از قرآن و عترت برخاسته است را می آشامد آزادی دادیم اما دست خود را بستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما حوزویان به عنوان فرزندان مرجعیت و رهبری، فرزند استدلال و منطق هستیم و به رییس جمهور می گوییم همانگونه که ما طبق قانون اساسی باید حامی دولت باشیم، شما نیز باید نماینده تمام مردم ایران باشید و باید بدانید بر روی خون 250 هزار شهید نشسته اید.

حجت الاسلام والمسلمین لونی ابراز کرد: حالا که برجام شکست خورده است و تجربه جدیدی کسب کرده اید، صادقانه با ملت سخن بگویید و از مردم بخواهید که طبق قانون اساسی  بر حول محور ولایت فقیه برای مقابله با دشمن متحد شوید./872/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات