۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۶۲۳۶۷
آیت الله طه محمدی:

حرکت با پرچم عقلانیت تنها راه حل مشکلات است

امام جمعه همدان گفت: باید تمام کارها را با پرچم عقلانیت جلو ببریم و اگر تفکر نباشد نتیجه کار به جز ضرر و زیان نخواهد بود.
دیدار سمن ها با آیت الله طه محمدی دیدار سمن ها با آیت الله طه محمدی دیدار سمن ها با آیت الله طه محمدی دیدار سمن ها با آیت الله طه محمدی دیدار سمن ها با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار اعضای تشکل های مردم نهاد همدان با اشاره به تلاش های انجام شده توسط جوانان همدانی در سازمان های مردم نهاد گفت: باید در تمام سمن ها در کنار حضور جوانان از افراد با تجربه استفاده شود چرا که اگر این مدیریت نباشد امکان به وجود آمدن مشکلات وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: این نوع تشکل ها نیازمند مدیریت صحیح هستند تا حساب شده و با مصلحت اندیشی پیش بروند و از مسیر اصلی خارج نشوند.

امام جمعه همدان گفت: باید جوانان را هدایت و ارشاد کرد زیرا جوانان دارای غرور خاص و بر این باور هستند که تمام کارها را با قدرت بدنی می توان حل کرد در حالی که گره خیلی از مشکلات با عقلانیت حل می شود.

وی با اشاره به لزوم جوان گرایی در کشور ابراز کرد: باید سعی کنیم کار را از دولت بگیریم و با کمک سمن ها و با تلاش جوانان کارها را پیش ببریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان جایگاه تفکر در دین اسلام را بالاتر از عبادت توصیف کرد و گفت: باید تمام کارها را با پرچم عقلانیت جلو ببریم و اگر تفکر نباشد نتیجه کار به جز ضرر و زیان نخواهد بود.

وی افزود: هنگامی که حضرت حجت (عج) ظهور می کند برای باز کردن گره مشکلات تنها از ره گذر عقل به دنبال درست کردن امور است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که روش علم آموزی در کشور درست نیست گفت: افراد جامعه را باید عقل مندانه تربیت کنیم اما متاسفانه جامعه از عقلانیت کافی برخوردار نمی باشد و این نیازمند کاری جهادی است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایل طلاق در ایران عدم آموزش صحیح همسر داری به جوانان است و می بینیم اکثر افرادی که برای طلاق مراجعه می کنند هر دو طرف دارای تحصیلات هستند اما در درک همدیگر به مشکل خورده اند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات