۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۶۱۰۵۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آل سعود برای شکست جبهه مقاومت پول های بسیاری خرج کرده است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود جنایت کار برای شکست جبهه مقاومت در منطقه پول های بسیاری خرج کرد، گفت: آنها حتی برای ماندن آمریکایی ها در خاک سوریه حاضر به پرداخت مخارج سربازان آمریکایی شده اند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع اعضای هیأت رزمندگان شهرستان آمل به تحولات سال های اخیر خاورمیانه اشاره کرد و گفت: متأسفانه دخالت ها و زیاده خواهی های کشورهای غربی، منطقه را با بحران های شدیدی مواجه کرده است.

وی با بیان این که آمریکای جنایت کار به بهانه های مبارزه با تروریسم کشورهای منطقه را به آشوب کشیده است، افزود: مردم بی گناه سوریه، یمن و عراق چندین سال است خواب و آسایش از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکا در حالی دست به چنین جنایت های آشکاری در منطقه زده که خود را مدافع حقوق بشر و مخالف تروریست می داند، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها متهم ردیف اول جنایت های تاریخی منطقه خاورمیانه هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سعودی ها بیش از دو سال است که با حمایت مستقیم آمریکایی ها مردم یمن را به خاک و خون می کشند، افزود: نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر نیز تنها نظاره گر این جنایت های تاریخی آمریکا و همپیمانانش در منطقه هستند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که وضعیت امروز سوریه و یمن بسیار نگران کننده است، گفت: در یمن و با سلاح های آمریکایی و انگلیسی روزانه چندین کودک بی گناه در میان سکوت کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر کشته می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که گروه های تروریستی که سال ها در کشورهای منطقه به جنایت مشغول بودند و هستند ساخته و پرداخته دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای غربی هستند، تصریح کرد: امروز به وضوح می بینیم که آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش برای بقای این گروه های تروریستی چگونه تلاش می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حضور آمریکایی ها در منطقه عامل همه مشکلات و بحران های به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده آمریکایی ها هر جا حضور پیدا می کنند آن منطقه را به آشوب می کشانند که نمونه آن را امروز در منطقه شاهد هستیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که همه تلاش های آمریکایی ها برای حضور در منطقه به منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، تصریح کرد: آمریکا برای بقای این رژیم کودک کش دست به هر جنایتی در منطقه می زند که در سال های اخیر شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که سعودی های خائن و جنایت کار که پرورش دهنده و صادر کننده تروریسم به نقاط مختلف جهان هستند با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی کشورهای منطقه را با بحران مواجه کردند، گفت: سعودی ها و برخی کشور های عربی حوزه خلیج فارس تروریسم پرور هستند که با حمایت مالی و لجستیکی، علیه محور مقاومت تلاش می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود جنایت کار برای شکست جبهه مقاومت در منطقه پول های بسیاری خرج کرد، افزود: آنها حتی برای ماندن آمریکایی ها در خاک سوریه حاضر به پرداخت مخارج سربازان آمریکایی شده اند.

وی با اشاره به این که برخی کشورهای منطقه بعد از سالها حمایت از تروریسم به این نتیجه رسیدن که محور مقاومت مانعی برای جلوگیری از توطئه های آنان در منطقه است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار دیروز در آستین رژیم بعثی و امروز در آستین داعش و القاعده و دیگر فرقه های انحرافی سر از بدن مردم منطقه جدا می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نقش تاثیرگذار و انکارناپذیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: تدبیر حکیمانه نیروهای مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی سبب شد تا تروریسم در منطقه شکست بخورد و امروز شاهد نابودی کامل تکفیری های مورد حمایت آل سعود و آمریکا هستیم.

وی با بیان این که پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شکست بزرگی برای آمریکایی ها بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی با دلارهای نفتی سعودی برای منطقه نقشه ها کشیده بودند که امروز برای بقای خود در منطقه دست و پا می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که با وجود بحران های منطقه ایران اسلامی از یک امنیت پایداری در منطقه برخوردار است، تصریح کرد: ایران اسلامی در تأمین امنیت پایدار برای مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور با احدی تعارف ندارد و دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی این مسأله را می دانند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات