۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۵۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کانون مساجد پایگاه تقویت دینی جوانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان کانون مساجد را پایگاه تقویت دینی جوانان خواند و گفت: نخستین کارکرد این کانون ها انتقال ارزش های دینی و الهی به جوانان است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جمع اعضای کانون های فرهنگ هنری مساجد استان به مناسبت سالروز تأسیس کانون مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه بصیرت بخشی دینی هستند.

وی به کارکرد و ظرفیت کانون مساجد اشاره و عنوان کرد: اولین کارکرد و ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقال ارزش های الهی به دست جوانان است، جوانان در کانون مساجد با ارزش های انقلابی آشنا می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استقلال، استکبار ستیزی، عدالت خواهی، ایستادگی در برابر حق، ارزش های انقلاب، ولایت و رهبری، فرهنگ ایثار، جهاد و شهادتاز کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

کانون مساجد انتقال دهنده ارزش های انقلابی به نسل جوان هستند

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کانون مساجد انتقال دهنده ارزش های انقلابی به نسل جوان هستند، افزود: کانون های مساجد برای آشنایی جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی است، این کانون ها پایگاه تقویت دینی جوانان است، اگر تقویت و هدایت نباشد این پایگاه ها ارزش ندارد.

وی از دیگر کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد را دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: جوانان در کانون مساجد درس دشمن شناسی فرا می گیرند و ارزش های اسلامی و غربی را می شناسند، با توطئه های غربی آشنا می شوند و با ضدارزش ها مبارزه می کنند.

کانون مساجد، پایگاه بصیرت و تربیت دینی جوانان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: پایگاه های فرهنگی هنری مساجد پایگاه های بصیرت افزایی است، پایگاه تربیت و ارتقای ارزش ها است، در کانون ها با تشکیل هسته های مقاومت دینی باید بیداری اسلامی را تقویت از دین دفاع کرد و منویات رهبری را عملی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید منویات و مطالبات رهبری را با شکل دادن هسته های مقاومت و با فعالیت انقلابی در فضای مجازی دنبال کنند، یادآور شد: امروز دشمنان از فضای مجازی استفاده می کنند و ما مصرف کننده هستیم، ما باید در فضای مجازی پاسخ توطئه های دشمن را بدهیم و مصرف کننده نباشیم.

کانون های فرهنگی هنری هسته های مقاومت دینی تشکیل دهند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد حلقه وصل جوانان به مسجد هستند، گفت: این کانون ها باید جوانان را جذب و تشویق کنند و زمینه برقراری ارتباط جوانان با یکدیگر و ب امام جماعت را فراهم سازند.

وی کانون مساجد را محل انس جوانان با یکدیگر خواند و افزود: از دیگر کارکردهای مهم مسأله افزایش قدرت نرم جوانان است، امروز جنگ، جنگ نرم است، در جنگ نرم جوانان ما باید قدرتمند و توانمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید کانون های فرهنگی هنری را حمایت کنند و علما، روحانیت، ائمه جمعه جوانان کانون های فرهنگی هنری را را فرزندان خود بدانند و برای آنان برنامه داشته باشند و کانون ها نیز برنامه جذاب متنوع و فرهنگی برای جوانان در نظر بگیرند.

گفتنی است، در پایان از 40 نفر از فعالان و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تجلیل شد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات