۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۵۶۹۶۹
حجت الاسلام لرستانی:

ادامه راه شهدا خنثی کننده توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان از بیدارى اسلامى و تسلط ملت‌هاى مسلمان بر سرنوشت ‏خود بیم دارند و با طرح دسیسه های مختلف به دنبال ضربه زدن هستند، گفت: ادامه راه شهدا و درک ولایت راه خنثی شدن توطئه آنان است.
حجت الاسلام لرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز ، صبح امروز در یادواره شهید والامقام ابراهیم هادی، ازدلاورمردان دفاع مقدس که در حوزه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مشروعیت جهاد و دفاع از سرزمین‌های اسلامی، اصلی مسلم است، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز باید بر پایه اندیشه جهاد پایه ‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه جهان اسلام یکی از مقاطع حساس تاریخی را پشت‌ سر می‌گذارد و با دو چالش اشغال‌گری و استبداد است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و مستکبران جهانی از بیم گسترش نفوذ و اقتدار مکتب اسلام در عرصه بین ‏المللى به صورت علنى ‏ مسلمانان را به هر شیوه ای تهدید می کنند.

حجت الاسلام لرستانی ادامه داد: دشمنان با ایجاد جنگ های نیابتی و گروهک های تکفیری تروریستی و با ایجاد ناامنی در منطقه و فتنه انگیزی به دنبال رسیدن به اهداف و دسیسه های ننگین خود هستند.

وی گفت: دشمنان از بیدارى اسلامى و تسلط ملت‌هاى مسلمان بر سرنوشت ‏خود بیم دارند و از اتحاد و یکپارچگى آنان به شدت در هراسند و مصمم‏ شده‌‌اند، تا به هر قیمتى مانع ظهور دوباره تمدن اسلامى وتحرکات نیروهای انقلابی و جهادی شوند.

حجت الاسلام لرستانی عنوان کرد: وجوب دفاع از سرزمین‌هاى اسلامى از ضروریات فقه اسلام است و همین آشنایی جوانان ورزمندگان اسلام از اهمیت حفظ نظام اسلامی است که پا به میدان گذاشته و جان خود را در راه اسلام و حفظ آن فدا می کنند.

وی ادامه داد: جوانان انقلاب اسلامی با خدامحوری، تقویت ایمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تا دندان مسلح با دست خالی توانستند در عملیات های حق علیه باطل به موفقیت ها و پیروزی های چشم گیری دست پیدا کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله امثال شهید ابراهیم هادی با داشتن روحیه جهادی در مقابل کفار و با تبعیت از فرامین حضرت امام(ره)، اتحاد و یکپارچگی و برادری در جبهه ها توانستند جان،مال، ناموس و خاک میهن مان را با جان فشانی خود در این راه حفظ کنند.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه آحاد مردم ایران در مقابل شهدای انقلاب اسلامی به ویژه امثال شهدای نظم و امنیت مدیون هستیم، افزود: چراکه امنیت و آسایش واستقلال را برای ما با ارمغان گذاشتند و ما به دنباله روی از اهداف انقلاب اسلامی و ارزش های آن و درک جایگاه ولایت فقیه و تبعیت عملی از فرامین مقام معظم رهبری می توانیم نقشه های دشمنان اسلام و بشریت را خنثی کنیم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات