۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۹۲۱
امام جمعه موقت كاشان:

تنها راه مقابله با دشمن داشتن بصيرت است

امام جمعه موقت كاشان گفت: هجمه و فشار دشمن روز به روز درحال افزايش است و تنها راه مقابله با فشارهاي روزافزون دشمن داشتن بصيرت و صبر و استقامت در مقابل مشكلات و سختي ها است.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار، چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيد حسين سعيدي پور، گفت: شهدا پاكت‌ترين و مهربان ترين و بهترين جوانهاي ما بودند كه براي دفاع از اسلام و ولايت و مملكت جانانه و شجاعانه با دشمن جنگيدند و به شهادت رسيدند.

وي با اشاره به اينكه هريك از شهداي ايران اسلامي به همه دنيا ارزش دارند، افزود: شهدا مسؤوليت سنگيني بر دوش ما جا ماندگان از غافله شهدا و نسل جوان امروز گذاشته اند و بايد مراقب باشيم راه شهدا را با شدت و قدرت ادامه دهيم و از راه شهدا منحرف نشويم.

حجت الاسلام اسلامي تبار ادامه داد: تنها با صبر و استقامت و بصيرت است كه مي توانيم راه شهدا را ادامه دهيم چرا كه هجمه و فشار دشمن روز به روز درحال افزايش است و تنها راه مقابله با فشارهاي روزافزون دشمن داشتن بصيرت و صبر و استقامت در مقابل مشكلات و سختي ها است.

وي افزود: مقام شهادت براي شهدا مقامي است كه از خانواده هاي خود گرفتند و اين پدر و مادر شهدا بودند كه چنين فرزندان ايثارگر و رشيد و مومن و متدين را در دامان خود و دركانون خانواده پرورش و تربيت كردند و به جبهه هاي نبرد با دشمن فرستادند تا اسلام و ايران به پيروزي رسيد.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره فرا رسيدن رحلت حضرت ام النبين والده بزرگوار قمر بني هاشم، گفت: قمر بني هاشم اين ولايت و اين روحيه اطاعت پذيري از اهل بيت(ع) را از مادر خود داشت كه با عشق اهل بيت(ع) به فرزند خود شيرداد و فرزند رشيدي چون قمر بني هاشم را پرورش و تربيت كرد.

حجت الاسلام اسلامي تبار شهدا و جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس را از جمله جواناني دانست كه هرچه داشتند از مادران خود داشتند، از اين رو رهبر معظم انقلاب مي‌فرمايد همانگونه كه از شهدا بايد تكريم كنيم بايد از خانواده شهدا نيز تكريم كنيم.

امام جمعه موقت كاشان اظهار داشت: پدران و مادران  شهدا بودند كه شيره وجود خود را با شير عشق به اهل بيت(ع) مخلوط كردند و به فرزندان خود دادند و چنين جوانان با ايماني را پرورش دادند تا سبب عزت و اقتدار اسلام و جمهوري اسلامي ايران باشند.

لازم به ذكر است، پايگاه بسيج ملا محسن فيض كاشاني مسجد آيت الله رضوي كاشاني 72 شهيد را در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقديم اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران كرده است و اعضاي اين پايگاه بسيج به همراه حجت الاسلام اسلامي تبار امام جمعه موقت كاشان، هر دو هفته يك چهارشنبه شب را به ديدار يكي از خانواده شهداي محدوده اين پايگاه مي روند./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات