۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۶۵۷۴
امام جمعه اهل سنت پاوه:

شکست تکفیری ها نمونه اتحاد و همبستگی مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: نمونه اتحاد میان مسلمانان در سوریه و عراق مشاهده می شود که دست نشانده های آمریکا و اسرائیل غاصب شکستی مفتضحانه خورده و به عقب رانده شدند.
امام جمعه پاوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش تکریم روحانیان شیعه و اهل سنت با حضور علما، مسؤولان و طلاب در شهرستان پاوه برگزار شد.

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه در این مراسم ابراز داشت: هدف از تجمع طلاب شیعه و اهل سنت تحکیم وحدت و همبستگی میان مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه بیان داشت: انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای بسیاری به این مقام و عزت دست پیدا کرده و نباید این عزت را به راحتی از دست داد.

وی در ادامه بیان داشت: اهل سنت در پاسداری و حراست از انقلاب و اسلام شهدای بسیاری تقدیم کرده و به دشمنان انقلاب درس بزرگی داده است.

ماموستا قادری یادآور شد: دشمنان انقلاب با طرح ریزی استراتژی های متعدد درصدد ایجاد رخنه در انقلاب و تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند اما با توکل بر خداوند متعال اسلام و انقلاب همواره پیروز و سربلند است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه گفت: نمونه اتحاد میان مسلمانان در سوریه و عراق مشاهده می شود که دست نشانده های آمریکا و اسرائیل غاصب شکستی مفتضحانه خورده و به عقب رانده شدند.

وی در پایان مسؤولان را به پیگیری جدی در راستای رفع مشکلات مردم دعوت کرد و اظهار داشت: ملت ایران تا پای جان پاسدار انقلاب بوده و از مرز و بوم خویش حراست می کنند بنابراین نباید مردم ناراضی باشند و مسؤولان تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات را داشته باشند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات