۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۶۹۴

«کراچی» میزبان نشست مطبوعاتی حمایت از فلسطین و کشمیر

نشست حمایت از فلسطین و کشمیر امروز در باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی در حال برگزاری است و بعد از آن قرار است به همین منظور راهپیمایی برگزار شود.
نشست مطبوعاتی حمایت از فلسطین و کشمیر

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست حمایت از فلسطین و کشمیر امروز در باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی در حال برگزاری است و بعد از آن قرار است به همین منظور راهپیمایی برگزار شود.

شخصیت‌های سیاسی و مذهبی برای حمایت از مردم فلسطین و کشمیر در راهپیمایی امروز که به همت بنیاد فلسطین پاکستان برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

هدف از برگزاری کنفرانس خبری و راهپیمایی برای حمایت از کشمیر و فلسطین آشکار کردن جنایات رژیم صیهونیستی و پشتیبانی از مردم مسلمان کشمیر است.

محفوظ‌ یارخان، صابر ابو مریم رئیس بنیاد فلسطین پاکستان، آغا شیرازی، خواجه بلال منصور، محمد عباس، بلال حسین، انعم میمن، عمران شهزاد، اویس قادری،کاظم عباس، عدنان کودیا، ذیشان حیدر، مظهرخان از شخصیت‌های مهم اهل سنت و شیعه هستند که با شرکت در کنفرانس خبری جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

اعضای شرکت کننده در نشست فلسطین و کشمیر از مجامع بین المللی درخواست کردند بی‌تفاوتی درباره کشتار مردم مظلوم این سرزمین‌ها را کنار بگذارند و از ادامه جنایات اشغالگران جلوگیری کنند.

در ادامه تأکید شد: ملت و نسل جوان پاکستان بیدار هستند و همیشه به حمایت خود از مردم فلسطین و کشمیر ادامه خواهند داد.

در عکس‌های زیر تصاویر کنفرانس خبری نشست فلسطین و کشمیر در کراچی را مشاهده می‌کنید./۹۸۸/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات