۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۴۸۷۴۷
رییس بسیج رسانه آذربایجان غربی درخواست کرد؛

مساعدت امام جمعه ارومیه برای حل مشکلات جامعه رسانه ای

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات جامعه رسانه ای استان از نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درخواست کرد با بهره گیری از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان در راستای حل مشکلات این قشر تلاشگر مساعدت های لازم را انجام دهد.
رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، یوسف حق دوست، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی که به مناسبت شهادت شهید رهبر نامگذاری شده است، به جایگاه ویژه رسانه های جمعی در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به تلاش رسانه های استکباری برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در استان آذربایجان غربی که به جهت موقعیت جغرافیایی و قومیتی در تیررس حملات رسانه ای دشمنان قرار دارد، انتظار می رود اصحاب رسانه استان فارغ از جناح، قوم و حزب با بسط و گسترش فرامین داهیانه مقام معظم رهبری در راستای تقویت همدلی و اتحاد بین اقوام و مذاهب مختلف تلاش کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کنند و اجازه سوء استفاده به رسانه های بیگانه و یا حتی وابسته به جریان فتنه را برای خدشه دار کردن امنیت و آرامش مردم ندهند.

حق دوست، در ادامه به عملکرد بسیج رسانه استان اشاره و خاطرنشان کرد: نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، تاسیس هیأت شهدای رسانه، تعامل و برگزاری جلسات منظم با بسیج صدا و سیما، قرارگاه فضای مجازی و روابط عمومی سپاه شهدا، اعزام خبرنگاران جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در شمالغرب، اعزام خبرنگاران به راهپیمایی اربعین برای مستندسازی و تعامل با ادارات کل استان ها اهم برنامه های بسیج رسانه در سالجاری است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه های استان در انعکاس مطلوب برنامه های کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای با بیش از 670 نفر ساعت در پوشش این رویداد بزرگ فرهنگی حضور داشتند.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از افتتاح کانون رسانه شهرستان ارومیه و نقده خبر داد و اعلام کرد: براساس رایزنی های انجام شده با فرماندهان سپاه شهرستان های خوی، سلماس و مهاباد به زودی کانون رسانه در این شهرستانها نیز راه اندازی می شود.

حق دوست در پایان با اشاره به مشکلات جامعه رسانه ای استان از نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درخواست کرد با بهره گیری از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان در راستای حل مشکلات این قشر تلاشگر مساعدت های لازم را انجام دهند.

گفتنی است، در این مراسم که به همت بسیج رسانه آذربایجان غربی و با مشارکت و همکاری بسیج صدا و سیما، قرارگاه فضای مجازی استان و روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان انجام شده بود، از فعالان رسانه ای در پوشش خبری برنامه های کنگره 12000 شهید استان تجلیل شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات