۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۴۴۶۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با کمک تروریست ها به دنبال تقویت چتر نفوذ و سلطه خود در منطقه بود

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که گروه های تروریستی تکفیری منطقه محصول مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای بر هم زدن امنیت منطقه بودند، گفت: آمریکایی ها تلاش کردند با ایجاد و حمایت از این گروه های تکفیری چتر نفوذ و سلطه خود را در منطقه بیشتر کنند.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز در دیدار فعالان مردمی جبهه مقاومت، بازگشت صلح، امنیت و آرامش نسبی در کشورهای اسلامی منطقه را مدیون و مرهون تلاش ها و مجاهدت های جبهه مقاومت دانست.

وی با بیان این که نظام سلطه برای به آشوب کشیدن منطقه و همچنین نابودی کشورهای اسلامی سرمایه گذاری بسیاری انجام داد، افزود: اما تشکیل جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران موجب عقب نشینی و خنثی شدن این توطئه خطرناک شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که گروه های تروریستی تکفیری منطقه محصول مشترک آمریکا، رژی صهیونیستی و آل سعود برای بر هم زدن امنیت منطقه بود، بیان داشت: آمریکایی ها تلاش کردند با ایجاد و حمایت از این گروه های تکفیری چتر نفوذ و سلطه خود را در منطقه بیشتر کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شکست تروریست های مورد حمایت آمریکا ضربه سنگینی به این کشور وارد کرد، گفت: آمریکایی ها برای آینده منطقه نقشه ها و طرح های خطرناکی را در سر داشتند که خوشبختانه این فتنه با مدیریت ایران اسلامی خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که عده ای همواره خرده می گرفتند که چرا جمهوری اسلامی ایران باید در سوریه و عراق با تروریست های تفکیری مقابله کند، بیان داشت: این مسأله کاملاً واضح بود، چون هدف اصلی تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود، کشور شیعی جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از ادامه گسترش این شجره خبیثه جلوگیری کرد و نگذاشت تروریست های تکفیری به مرزهای کشورمان نفوذ کنند، تصریح کرد: در یک حادثه تروریستی مجلس دیدیم که چگونه این انسان های خبیث و تروریست مردم بی گناه را به رگبار بستند و رعب و وحشت را در کشورمان ایجاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که به طور حتم اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق با تروریست های تکفیری نمی جنگیدند امروز باید در داخل کشور با این آدم کش های خطرناک مقابله می کردیم، خاطرنشان کرد: امروز وقتی وضعیت برخی شهرهای عراق و سوریه را مشاهده می کنیم بهتر به مجاهدت و جانفشانی فرزندان کشورمان در مقابله با تروریست ها پی خواهیم برد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جبهه مقاومت در مقابله با تروریست های تکفیری همواره ماندگار خواهد بود، بیان داشت: به طور حتم امروز مردم کشورمان امنیت و آرامش داخلی را مرهون و مدیون جانفشانی های این عزیزان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که جبهه مقاومت شکست سنگینی را به نظام سلطه در منطقه تحمیل کرد، گفت: آمریکا برای به آشوب کشیدن منطقه سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داد و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این کشور سال ها تلاش کردند تا چنین پروژه خطرناکی را در منطقه عملیاتی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند تا دوباره در دام دشمن گرفتار نشوند، افزود: به طور حتم آمریکایی ها دست از توطئه افکنی و دخالت در امور کشورهای منطقه بر نخواهد داشت و همچنان به طراحی برای بحران آفرینی در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا بیش از یک دهه است به بهانه مبارزه با تروریسم به برخی کشورهای اسلامی منطقه نفوذ کرده است، بیان داشت: آمریکا در این مدت تلاش کرد تا پرورش تروریست ها زمینه ایجاد یک جنگ داخلی را در منطقه فراهم کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تشکیل یک جبهه برای مقابله با تروریست ها از سوی آمریکایی ها را دروغی محض خواند و گفت: آمریکایی ها در این مدت از همه امکانات خود برای کمک و حتی انتقال تروریست های تکفیری به مناطق مختلف استفاده کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در این که آمریکایی ها مهم ترین حامی تروریست های منطقه بوده اند هیچ شکی وجود ندارد، افزود: آمریکایی ها مهم ترین حامی تروریست ها در جهان هستند و امروز در هر نقطه ای نشانی از جنگ و خونریزی وجود دارد، جای پای آمریکایی ها دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند چون تکفیری های تروریست هنوز به کلی در منطقه محو نشده اند، بیان داشت: سرکرده گان تروریست ها امروز به دنبال آغاز فعالیت های تروریستی خود در کشوری جدید هستند.

وی با بیان این که جبهه کفر امروز با همه توان در برابر اسلام ناب ایستاده است، بیان داشت: اگر جوامع اسلامی بخواهند در مسیرهای جداگانه گام بردارند و بر طبل تفرقه همچنان بکوبند به حتم دشمن بر جوامع اسلامی چیره خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات