۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۴۳۹۷۹
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

پیشرفت علمی در عرصه های گوناگون دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اگر در اقتصاد، سیاست و فرهنگ باقدرت علمی پیش برویم منجر به کوتاه آمدن دشمن خواهد شد، اگر امروز به مذاکرات موشکی جواب مثبت داده شود دشمن در عرصه های دیگر جری تر خواهد شد.
سید رضا تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در حاشیه دیدار با طلاب شهرستان ورامین خواستار تقویت بیش از پیش قدرت علمی کشور شد و با بیان اینکه اگر قدرتی پیشرفته شود در مجامع بین المللی حرف اول را می زند، گفت: دشمن به قدرت علمی ما اشکال وارد می کند و نمی خواهد این کشور الگو شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تصریح بر اینکه به مقداری که علم آموخته می شود باید تعلیم داده شود، خطاب به طلاب و دانشجویان گفت: نباید سر سفره امام زمان(عج) نشست ولی جامعه از روحانیت بی بهره بماند، کسی که از امکانات کشور استفاده می کند اما موقع بهره برداری به خارج از کشور سفر می کند متعهد نیست چرا که باید در کشور خدمت کند.

وی  صلابت ملت، هوشمندی و تدبیر رهبری، دانش و جهاد دانشمندان مؤمن را عامل کشاندن 5 قدرت جهانی بر میز مذاکرات دانست و عنوان کرد: دشمن وقتی قدرت علمی ما را دید مجبور بود به مذاکره در جریان هسته ای شد، وجود دانشمندان شجاع و انقلابی بود که دشمن را مجبور کرد وگرنه اگر آمریکا بر کشوری اخم کند، در آن کشور زلزه سیاسی می آید اما چطور شد که آنها با ما بر سر میز مذاکرات حاضر شدند؟

حجت الاسلام  والمسلمین تقوی در پایان خطاب به طلاب ابراز کرد: اگر در اقتصاد، سیاست و فرهنگ هم با همین قدرت علمی جلو رویم منجر به کوتاه آمدن دشمن خواهد شد، اگر امروز به مذاکرات موشکی جواب مثبت داده شود، فردا درباره آزمایشگاه های ما نیز بهانه گیری می کنند و می خواهند درب آزمایشگاههای ما را هم ببندند./804/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات