۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۴۲۰۳۹
حجت الاسلام رهبر:

دیکتاتوری آل سعود در نوبت سرنگونی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آل سعود جنایات بی‌شماری انجام داده و انجام می‌دهد و باید بداند دست انتقام بیکار نیست و همانطور که گریبانگیر دیکتاتورها را گرفت نوبت به آل سعود نیز خواهد رسید.
حجت الاسلام رهبر

حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه علی عبدالله صالح منافقانه در کنار جریان مقاومت قرار می‌گرفت تا از پشت خنجر بزند، گفت: مایه تعجب بود که علی عبدالله صالح گرایش به مقاومت داشت و در نهایت معلوم شد به دنبال نفوذ و توطئه علیه انصار الله و جریان مقاومت بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سرنگونی و کشته شدن عبدالله صالح دیکتاتور یمن درسی است برای آل سعود و متحدانش، خاطرنشان کرد: چند روز پیش بود که در روزنامه هافینگتن پست مطلبی خواندم که به ولیعهد سعودی توصیه کرده بود از رخدادهای منطقه و سرنگونی دیکتاتورها باید درس بگیرد و بفهمد که سرنوشت او مانند صدام خواهد بود، چرا که ایرانیان قوی‌تر از آن هستند که آل سعود بتواند در برابر آن ابراز وجود کند.

مرحله بعدی سرنگونی‌ها نوبت دیکتاتوری آل سعود است

وی با اشاره به قرار داشتن آل سعود در نوبت سرنگونی دیکتاتورها، اظهار کرد: آل سعود جنایات بی‌شماری انجام داده و انجام می‌دهد و باید بدانند دست انتقام بیکار نیست، همانطور که گریبانگیر صدام و دیکتاتورهایی نظیر حسنی مبارک و عبدالله صالح شد نوبت به آل سعود نیز خواهد رسید و به نظر من در مرحله بعدی سرنگونی‌ها نوبت به حکومت دیکتاتور آل سعود برسد.

حجت الاسلام رهبر آل سعود را خائن به مسلمین و اسلام توصیف کرد و گفت: آل سعود به نام اسلام و خادمی حرم مدینه و مکه عملا این مکان‌های مقدس جهان اسلام را به اسارت گرفته‌اند و هم دست دشمنان اسلام شده‌اند، تجهیز و تربیت تروریست‌های تکفیری و حمایت همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی تنها بخشی از خیانت‌های آل سعود است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در شعر فارسی آمده است «تیر دعا ز جوشن گردون گذر کند، امروز اگر نکرد روز دگر کند» در قرآن کریم هم به صراحت اشاره شده است که سرانجام ظلم و ستم نابودی و سرنگونی است و همین موضع سبب می‌شود که چشم به راه سرنگونی و نابودی آل سعود و متحدان و هم دستان آنها باشیم.

توصیه یکی از سران آل سعود مبنی بر عدم مبارزه با یمن

وی مقاومت مردم یمن و انصارالله را ستودنی و رمز پیروزی و موفقیت آنها برشمرد و تصریح کرد: در رسانه‌ها سال‌ها پیش خواندم که یکی از بزرگان آل سعود فرزندان و جوانان و دیگر سران آل سعود را توصیه به عدم رویارویی و مبارزه با مردم یمن کرده بود و گفته بود که این مردم روحیه مقاومت دارند و به همین دلیل عربستان سعودی توانایی شکست آنها را نخواهد داشت. بهتر است که امروز سران آل سعود به این توصیه پیش از اینکه شکست‌های سنگین‌تری را متحمل شوند توجه کنند.

حجت الاسلام رهبر جنگ و جهاد را مایه پیروزی و کسب افتخار و سربلندی در طول تاریخ عنوان کرد و افزود: روحیه مقاومت و ایثار و شهادت داعش با آن همه حمایت دشمنان اسلام و آل سعود و کشورهای مستکبر را به نابودی و نیستی کشاند و دیگر حکومتی به عنوان داعش را نخواهیم دید و این سرآغازی بر فتح و پیروزی‌های بزرگتر و نهایی در جهان برای جبهه مقاومت و اسلام و مسلمین است.

سپاه بر مبنای سیاست‌های نظام عمل می‌کند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برخی جریان سازی های تئوریستین‌های جریان اصلاحات و فتنه پیرامون لزوم عدم حمایت از یمن و ایراد گرفتن به سخنان فرمانده سپاه مبنی بر آمادگی حمایت مستشاری از یمن، اظهار کرد: سیاست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیاست‌های خودسرانه و بدون برنامه نیست بلکه سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: نظام مقدس اسلامی تصمیم گیرنده و سپاه اجرا کننده است، اگرچه یمن با ما فاصله دارد و شرایط آن با سوریه و عراق متفاوت است اما موقعیت و شرایط استراتژیک و راهبردی مسأله یمن را نمی‌توان نادیده گرفت و این ساده انگارانه است که عدم همسایگی یمن با ایران را دلیل بر ضروری نبودن دفاع از ملت مظلوم یمن بدانیم.

حمایت از مظلومان مبنای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: ما همواره حامی مظلومان بوده و هستیم و این یکی از مهمترین سیاست‌های نظام مقدس اسلامی و فلسفه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی است، یمن در مقابل یکی از بزرگترین دشمنان کشور ما و جهان اسلام یعنی آل سعود که حامی اصلی و پدر داعش بود ایستاده است همانطور که عراق و سوریه در برابر فرزند نامشروع آل سعود یعنی داعش ایستادند و این موضوع یکی از دلایل حمایت کشور ما از یمن است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سیاست نظام مقدس اسلامی همیشه حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار بوده است، اظهار کرد: این سیاست‌ها مبنای انقلاب اسلامی است و ما نمی‌توانیم به بهانه‌های واهی و با تحلیل‌های غلط دست از مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم و مستضعفین برداریم و اینکه خیال کنیم تنها باید کشورهای همسایه ما امن باشند تا کشورمان در امنیت بماند یک تحلیل و نگاه راهبردی غلط و مردود است./1304/ت301/ب1

ارسال نظرات