۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۵۳۹۷۷۸
حجت الاسلام ذوالنوری:

پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران است

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه امروزه دشمن از اقتدار ایران می هراسد گفت: آمریکا ۳۶ پایگاه موشکی دارد و همه آنها تحت اشراف اطلاعاتی ایران است.
حجت الاسلام ذوالنوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسم یادواره شهدای اصناف استان قم که شب گذشته در سالن همایش های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج تنها یک سازمان و تشکیلات نیست، گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر بوده و همانند آب، مایه حیات و پویایی جامعه بشری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج همواره از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه های مهم اعم از دفاع مقدس، جنگ نرم، مبارزه با تکفیری ها در کنار سپاه، ارتش و سایر مدافعان انقلاب اسلامی به دفاع از ارزش های انقلاب پرداخته است.

وی افزود: با توجه به فعالیت بسیج سازندگی، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و سایر بخش ها در می یابیم که هر کجا تفکر بسیجی وجود داشته باشد پیشرفت حاصل می شود؛ غالب نخبگانی که انقلاب علمی را به وجود آوردند تفکر بسیجی داشتند.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی همتای روحیه جهادی است و همه مشکلات کشور با همین روحیه برطرف می شود؛ بنابراین مسؤولان و مدیران جامعه باید اینچنین روحیه ای داشته باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه اثرگذار باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسائل جامعه در رابطه با تحریم ها به سه دسته تقسیم می شود، اظهار داشت: دسته اول آن اموری هستند که تحریم ها متوجه آنها نیست و جای تعجب است که در این عرصه که شامل مواردی همچون زعفران، پسته، فرش و غیره می شود پسرفت کرده ایم.

وی اضافه کرد: دسته دوم اموری است که تحریم ها متوجه آنها بوده است؛ در این عرصه توانسته ایم مقداری از موانع را برطرف کنیم و برخی موانع دیگر را نتوانسته ایم برطرف کنیم.

حجت الاسلام ذوانوری با بیان اینکه دسته سوم آن اموری است که تحریم ها ثقل عظیمی بر آنها داشته است، عنوان داشت: در این بخش که همان بخش های هسته ای، علوم بنیادین، صنایع موشکی و غیره است، پیشتاز هستیم و می توانیم در این عرصه ها با کشورهای توسعه یافته برابری کنیم؛ به یقین تفکر بسیجی در این عرصه سبب پیشرفت شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت کنونی برای اینکه رضایت غربی ها را در جریان برجام به دست بیاورد، با ادامه دادن مباحث هوا و فضا مخالفت نمی کرد، هم اکنون می توانستیم موجود زنده به فضا ارسال کنیم.

وی افزود: آقای روحانی در مناظره ها در پاسخ به سؤال درباره «سبک زندگی اسلامی» گفت «روی موشک ها نوشتند مرگ بر اسرائیل تا برجام موفق نشود» و بعد هم گفت «برجام سایه جنگ را از کشور برداشته است»؛ اولا ما ندانستیم که این بحث چه ربطی به سبک زندگی اسلامی داشت، ثانیاً این سخن درست نیست، چراکه برجام سایه جنگ را از کشور دور نکرده است و در حقیقت باید گفت برجام برای کشور تهدید ایجاد کرده است، چون اگر کوچک ترین آزمایش در زمینه های هسته ای و موشکی سبب تهدید غربی ها برای ایران می شود.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه امروزه دشمن از اقتدار ایران می هراسد و همین سبب شده به خودش اجازه حمله نظامی ندهد، ابراز داشت: آمریکا 36 پایگاه موشکی دارد و همه آنها تحت اشراف اطلاعاتی ایران است و باید گفت که همه این پایگاه ها در تیررس موشک های ایران است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اسرائیل بخواهد بخت بد خود را آزمایش کرده و به سمت ایران موشکی پرتاب کند، هنوز گرد و غبار حاکی از انفجار آن بر زمین ننشسته باشد که موشک ایران در قلب تل آویو منفجر خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر روحیه بسیجی در جامعه نهادینه شود به یقین دشمن دیگر نمی تواند در امور ما خللی ایجاد کند.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه اقتصاد ایران وابسته به نفت است، گفت: در عرصه نفت هیچ اختیاری از خودمان نداریم، بلکه غربی ها برای ما تصمیم می گیرند و قیمت را تعیین و می گویند به کدام کشورها نفت بفروشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: تفکر بسیجی یعنی خود را ندیدن و جامعه را دیدن؛ بر این اساس اگر مسؤولان تنها به فکر منافع خودشان باشند جامعه رو به فساد خواهد رفت، اما اگر فرهنگ بسیجی و تقوا را الگوی رفتاری خودشان قرار دهند به یقین جامعه سعادتمند خواهد شد./841/ ۲۰۱/ص

ارسال نظرات