۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۳۶۳۹۲
نمایشگاه مطبوعات/ با تقدیر از رسانه های منتخب؛

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور با تقدیر از رسانه های برتر در حوزه صحیح نویسی ادب پارسی به کار خود پایان داد.
اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش شورای مرکزی خانههای مطبوعات کشور و تعاونی مطبوعات در بیانیه خود ضمن سپاس از حضور فعال تمامی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات، رقابت در ارائه برنامه‌های کیفی و صنفی را مهمترین وجه تمایز دوره بیست و سوم نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های پیشین عنوان کردند.

همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی و مؤسسه مطبوعاتی ایران که با وجود حضور گرم و فعالیت چشمگیر، داوطلبانه از رقابت با سایر رسانه‌ها خارج شدند.

لازم بذکر است برترین غرفه‌های نمایشگاه بیست و سوم اعلام شد.

بر اساس این گزارش در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای، غرفه نشریه پیام عسلویه به مدیرمسئولی آقای مازیار هوشمند به عنوان غرفه برتر اعلام شد.

 در این گروه رسانه نیز رسانه هایی همچون مردم کویر، همدان پیام، تیتر یک نجف آباد، هزاردستان، اتفاقیه خراسان شمالی، سپهر غرب، هاناخبر، به فکر شهر، خزر آنلاین به عنوان رسانه های برتر شناخته شدند.

در گروه دین و اندیشه نیز به طور مشترک به خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به مدیرمسئولی آقای حمید فرزام و خبرگزاری تقریب به مدیرمسئولی رضا شاکری به عنوان غرفه برتر و غرفه های «پایگاه همکاری های خبری شیعه(شفقنا) و خبرگزاری شبستان، خبرگزاری حوزه، خبرگزاری رسا و نشریه آموزه های قرآنی» به عنوان غرفه های فعال اعلام شدند./837/۲۰۱/ح

ارسال نظرات