۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۵۲۱۸۸۱
استاندار قم:

اميدواريم استان قم بتواند در امور فرهنگي يك گام بزرگ را بردارد

صادقی با بیان این که در سايه همدلي، مسؤولان در مسير تحقق اهداف استان قم تلاش كردند، گفت: اميدواريم استان قم به موجب حضور حرم مطهر حضرت معصومه(س) بتواند در امور فرهنگي يك گام بزرگ را بردارد.
سید مهدی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سيد مهدي صادقي، استاندار قم صبح امروز در جلسه شوراي اداري استان قم كه در استانداري قم برگزار شد ضمن تشكر از رأي اعتماد مجلس براي كابينه دولت دوازدهم، اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود در انتخابات منتخب خود را مشخص و مجلس نيز با رأي اعتماد خود يك دولت قوي را معرفي كرد.

وي ادامه داد: در سايه همدلي، مسؤولان در مسير تحقق اهداف استان قم تلاش كردند و با وجود تمام مشكلاتي كه در استان با آن رو به رو هستيم با همكاري همه همكاران به دستاوردهاي خوبي رسيده ايم.

استاندار قم تأكيد كرد: در بحث اقتصاد مقاومتي اين باور بايد در دل همه مردم و جامعه رسوخ كند تا ما بتوانيم مطالبات رهبري را اجراء كنيم، در اين مسير اقدامات خوبي انجام شده است، در استان قم بحث آبياري مكانيزم رخ داد كه سبب صرفه جويي در آب شد، اين كاهش مصرف در امتداد خود، افزايش محصولات كشاورزي را هم به همراه داشت.

صادقي يادآور شد: اميدواريم استان قم به موجب حضور حرم مطهر حضرت معصومه(س) بتواند در امور فرهنگي يك گام بزرگ را بردارد كه خدا را شكر با حضور آقاي صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اميد است اين مهم محقق شود.

در ادامه اين جلسه با حضور سيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، سيد مهدي صادقي استاندار قم و همچنين معاونين محترم استان قم از ٢٠٤ پروژه عمراني، صنعتي، كشاورزي و خدماتي به ارزش معادل ٤٥١٠ ميليارد در استان قم بهره برداری شد.

پس از بهره برداری از این پروژه ها در يك ارتباط اينترنتي به صورت مجازي از پروژه هاي مختلف استان قم رونمايي شد.

در ادامه هم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تشكر از رونمايي از خدمات پزشكي استان قم دستور رونمايي دو پروژه پزشكي در بيمارستان بهشتي قم را صادر كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ارتباط اينترنتي براي رونمايي این طرح پزشكي، گفت: جريان حضور خيرين در اقدامات پزشكي يك امر مبارك است، حضور مردم خيّر در كارهاي نيك يك سبقه تاريخي دارد اما اين روزها با يك جهش رو به رو بوده است، حاكميت و دولت هم قدردان اين مجموعه است كه سعي مي كنند در يك فضاي محدود خدمات ويژه اي را ارائه دهند/٨١٦/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات