۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۱۹۵۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نماز مقدمه ای برای خودسازی فردی و اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقامه نماز مقدمه ای برای خودسازی جامعه و انسان است و نماز صحنه آرمانی است و آرمان های نماز باید در جامعه قوی باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: در اقامه نماز که ستون دین است نفی غیرخدا گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه باید قسط و عدل را در حکومت دینی برپا کنیم، گفت: لازمه نماز، عدالت اجتماعی است و نماز تنها نشست و برخاست نیست بلکه نماز همراه با عبودیت خدا ارزش دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جامعه ای که اهل نماز است باید امر به معروف نیز مورد توجه قرار بگیرد و در جایی که نماز به معنای واقعی اقامه شده باشد منکر صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به اعضای ستاد اقامه نماز استان، تصریح کرد: فعالیتی که انجام می دهید بسیار مهم و ارزشمند است اما نباید فکر شما تنها روی انجام فیزیکی نماز باشد.

وی ادامه داد: انجام فیزیکی نماز مقدمه ای برای خودسازی جامعه و انسان است و نماز صحنه آرمانی است و آرمان های نماز باید در جامعه قوی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دردها با نمازی که آرمان نداشته باشد درمان نمی شود، خاصیت یک نماز آرمانی این است که انسان ها و جامعه پاک و تزکیه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اعضای ستاد اقامه نماز در جایگاه ارزشمندی قرار دارند اما مواظب باشید در بحث نماز کوتاهی صورت نگیرد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات