۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۱۴۷۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سهم روستاهای مرزی خراسان جنوبی از صادرات و واردات، گرد و خاک ماشین ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سهم روستاهای مرزی استان از صادرات، واردات و استخراج مواد معدنی تنها گرد و خاک ماشین ها است و چیز دیگری نصیب روستاییان نمی شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده وزارت خارجه در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها در چارچوب مسائل اولیه وزارت خارجه و مسائل مانند تجاری، فرهنگی و امنیتی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید از 2 ظرفیت استفاده کنید تا بتوانید به ظرفیت خود عمل کنید، گفت: نخستین ظرفیت خود مسؤولیت است یعنی باید بدانید چه ظرفیتی دارد و از ظرفیت آن به درستی استفاده کند، دومین ظرفیت خود انسان است یعنی باید بدانیم انسان چه کاری می تواند انجام بدهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولیت ها تعریف شده است اما ظرفیت ها تعریف شده نیست، افزود: کسی که در خدمت به مردم کوتاهی کرده، وقت خود را ضایع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: یکی از مشکلات در جامعه این است که انسان بر پست و مقام مسلط نمی شود بلکه این پست و مقام است که بر انسان مسلط می شود و وقتی که پست مسلط شد آن وقت انسان در حالت غفلت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه وقتی متوجه می شویم که کار درستی انجام نداده ایم که پست و مقام ما به پایان می رسد، ادامه داد: بسیاری از کارها را می توان انجام داد و حتی کاری که مستقیم به وزارت خارجه مربوط نمی شود نیز کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از روستاییان استان نه تنها نان برای خوردن ندارند بلکه آب نیز برای آشامیدن ندارند و در حال حاضر نیز بیش از 400 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: سهم روستاهای مرزی استان از صادرات، واردات و استخراج موادمعدنی تنها گرد و خاک ماشین ها است و چیز دیگری نصیب روستاییان نمی شود./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات