۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۸۲۶
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» به میزبانی بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه بانوان برگزار می شود.


بقاع متبرکه

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بقاع متبرکه استان میزبان برگزاری طرحی با عنوان «زندگی به رنگ خدا» هستند.

وی با بیان اینکه این طرح دینی و فرهنگی برای نخستین بار در بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است، افزود: این طرح با حضور بانوان در بقاع متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان محورهای برگزاری این طرح را اجرای برنامه های اعتقادی، دینی، مذهبی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در قالب برگزاری این برنامه ها تلاش می شود سبک زندگی اسلامی و باورهای دینی بین بانوان تبیین شود.

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به حضور بانوان در امامزادگان، بیان داشت: این حضور فرصتی مناسب برای آموزش مؤلفه های سبک زندگی اسلامی است.

وی نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را لازمه ترویج ارشها و ارتقاء معنویت در جامعه خواند و گفت: تبیین این مهم در مقابله با آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه نهادینه سازی ارزشها و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی، جلوی رواج آسیب ها گرفته شود.

وی ترویج این نوع سبک زندگی را لازمه تقویت نهاد خانواده و حفظ این بنیان مقدس از فسادهای اجتماعی دانست./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات