۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۱۱۵۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مادر در وراثت، تعلیم و تربیت حرف نخست را می زند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تغذیه روی انسان نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی و فکری تاثیر دارد، گفت: مادر در وراثت، تعلیم و تربیت و محیط حرف اول را می زند و مادر فرزند را از نظر روحی و جسمی تغذیه می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در چهارمین یادواره لشگر فرشتگان و مراسم بزرگداشت تجلیل و تکریم بانوان مجاهد مسلمان انقلابی اظهار داشت: آنچه که در نظام خلقت به وجود می آید اتفاق نیست بلکه سلسله سبب و مسبب است.

وی گفت: خانواده برای اینکه انسان به بالفعل بودن برسد تاثیر زیادی دارد، گفت: انسان های بزرگ و شایسته ای در طول تاریخ سلسله علت و معلول را طی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خانواده ها نقش زیادی روی نسل دارند و نقش زن در چهار عامل وراثت، تعلیم و تربیت و محیط به طور کامل می درخشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اینکه از کلمه زن به مادر تعبیر می شود درست است و مادر بودن زن بسیار گسترده است و اگر وراثت در فرزند نقش داشته باشد، نقش وراثت مادر در فرزندش بسیار قوی است.

وی با بیان اینکه تغذیه روی انسان نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی و فکری تاثیر دارد، ادامه داد: مادر در وراثت، تعلیم و تربیت و محیط حرف اول را می زند و مادر فرزند را از نظر روحی و جسمی تغذیه می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مادر به معنای صحیح کلمه در تمام شهادت ها زیر سهم است، خاطرنشان کرد: مادر است که فرزندان خود را طوری تربیت می کند که در هشت سال دفاع مقدس و صحنه های دیگر شهادت حضور پیدا می کنند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم و با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی از بانوان مجاهد، مادران، همسران شهدا و جانبازان تجلیل شد./202/880/ب1

ارسال نظرات