۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۰۸۸۶۵
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

رقابت ۱۴۶ اثر پژوهشی طلاب در جشنواره علامه حلی

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به آغاز مرحله دوم ارزیابی آثار پژوهشی طلاب در جشنواره علامه حلی، گفت: از بین بیش از ۴۲۰ اثری که در مرحله نخست ارزیابی شد، ۱۴۶ اثر به مرحله دوم ارزیابی راه یافت.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مرحله دوم ارزیابی آثار پژوهشی جشنواره علامه حلی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه از بین بیش از 420 اثر ارسالی طلاب لرستانی به جشنواره علامه حلی 146 اثر به مرحله دوم ارزیابی راه یافته است، افزود: آثار ارسالی مربوط به حوزه های علمیه خواهران و برداران لرستان است.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: از این آثار پژوهشی 26 اثر مربوط به طلاب مدارس علمیه برادران و 120 اثر نیز متعلق به خواهران طلبه لرستان است.

وی با اشاره به حضور اساتید ارزیاب و داوران، اظهار داشت: آثار پژوهشی طلاب با نظارت و بررسی از سوی 10 نفر از اساتید حوزه پژوهش در حال ارزیابی است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان در ادامه بیان کرد: آثار پژوهشی ارسالی طلاب به این جشنواره شامل مقاله، پایان نامه و کتاب است.

وی اظهار داشت: مقالات، پایان نامه و کتاب طلاب با محوریت رشته های قرآنی، فلسفه، کلام، ادیان، تاریخ، تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام پنام با یادآوری به برگزاری اختتامیه جشنواره علامه حلی در مهرماه سال جاری، بیان کرد: در این مراسم از سه اثر برتر تجلیل خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب طلاب به انجام فعالیت های پژوهشی عنوان کرد و گفت: پژوهش زیربنای تحصیل در حوزه و فعالیت های تبلیغی است، در این راستا طلاب باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند فعالیت های مؤثری در انجام رسالت خویش در حوزه تحصیل و تبلیغ داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان شناسایی طلاب توانمند و با استعداد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات