۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۰۸۶۸۴
در دیدار شماری از نیروهای حفاظت اطلاعات سپاه عنوان شد؛

تاکید امام جمعه قم بر تقویت سازمان‌های اطلاعاتی و حفاظتی

امام‌جمعه قم با تأکید بر حفظ و تقویت سازمان‌های اطلاعاتی و حفاظتی به مبانی عقیدتی زیربنایی آن اشاره کرد و گفت: مؤمن باید توجه داشته باشد که پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از ناحیه خداوند است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی، امروز در دیدار جمعی از اعضای سازمان حفاظت اطلاعات سپاه که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد بابیان این‌که آیات قرآن کریم مؤمنان حقیقی را حافظان حدود الهی توصیف کرد و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی به‌عنوان حافظان حدود الهی تعریف‌شده‌اند چراکه نیروهای تأمین کننده امنیت، مخلص‌ترین سربازان اسلام هستند.

امام‌جمعه قم با تأکید بر حفظ و تقویت سازمان‌های اطلاعاتی و حفاظتی به مبانی عقیدتی زیربنایی آن اشاره کرد و عنوان داشت: نیروهای امنیتی و سربازان اسلام باید باجان و قلب محدودیت‌های این خدمت را پذیرفته و با مشکلات و سختی‌های این شغل برای تحقق اهداف نظام اسلامی دست‌وپنجه نرم کنند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به الگوی رفتاری و کنش‌های حفاظتی سربازان اسلام، عنوان داشت: دستگاه‌های امنیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس دستورات قرآن و روایات و برمدار ضرورت‌های تعیین‌شده در نظام تشکیل و مشغول به انجام مأموریت خود هستند که این حقیقت موضوعی قابل تأمل در الگوی نظام اسلامی است.

امام‌جمعه قم در ادامه به الزامات اولیه خدمت در سنگر مهم حفاظت از کیان اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به وظایفی که دستگاه‌های امنیتی دارند، برخورد با متخلفان و هنجارشکنان الزاماتی دارد که باید شخصی که این شغل را انتخاب کرده به آن‌ها ملتزم باشد.

آیت‌الله سعیدی التزام به محدودیت‌های شغلی و قبول ملزومات خدمت در سنگر حفاظت اشاره کرد و گفت: صاحبان مشاغل حساس نباید درصدد تضعیف و تخریب سازمان باشند بلکه با بینش صحیح به فکر تقویت آن بوده و در مواقع بحرانی کمک‌کار باشند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با تأکید بر اهمیت و جایگاه اعتقاد و باور درونی مؤمن گفت: مؤمن باید توجه داشته باشد که پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از ناحیه خداوند است و پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر نمونه و مصادیق بارزی از این مسائل است.

وی ادامه داد: مؤمنانی که در این دنیا با مشکلات و سختی‌ها مواجه هستند نزد خداوند از حق ویژه‌ای برخوردار بوده و این پاداش تحمل سختی‌ها، محدودیت‌ها و مشکلاتی است که در مشاغل سخت و حساس وجود دارد./۸۳۷/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات