۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۰۸۳۳۸
امام جمعه دامغان:

مراقب دست‌های توطئه‌گر علیه وحدت کشور باشیم

امام جمعه دامغان تأکید کرد: این روز‌ها باید بیش از گذشته مراقب دست‌های توطئه‌گر علیه وحدت کشور باشیم، بی‌تردید تفرقه از تحریم برای جامعه ما خطرناک‌تر و زیان‌بارتر است.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اختلاف افکنی را ریشه عداوت دانست و اظهار داشت: این روز‌ها باید بیش از گذشته مراقب دستهای توطئه‌گر علیه وحدت کشور باشیم، بی‌تردید تفرقه از تحریم برای جامعه ما خطرناک‌تر و زیان‌بارتر است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه تحریم ملت ما را همچون درختی که در کویر رشد می‌کند مقاوم‌تر و پرثمرتر کرده است، افزود: ما در زمان جنگ هشت ساله نیز به شدیدترین شکل تحریم بودیم اما سربلند بیرون آمدیم؛ آنچه می‌تواند جامعه را از پا درآورد تفرقه و اختلاف است؛ نباید اجازه بدهیم ملت متحد ما متفرق و دچار دودستگی و چنددستگی شوند.

خطیب نماز جمعه دامغان تصریح کرد: توهین عده‌ای به رییس جمهور کشور را در راهپیمایی روز قدس تقبیح و محکوم می‌کنیم و البته به این نکته نیز اشاره می‌کنیم همانگونه که شعار تفرقه افکن ناخوشایند است اظهارات توهین آمیز و تفرقه افکن ایشان در برخی محافل و مجالس طی چهار سال گذشته، حین تبلیغات انتخاباتی و حتی پس از انتخابات خطاب به منتقدان یا کسانی که به وی رأی ندادند نیز قابل قبول نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: ظاهرا برخی افراد و جریان‌ها در کشور دشمنی‌های آمریکای جنایتکار با ملت مظلوم ما طی 38 سال گذشته و حتی پیش از آن را فراموش کرده‌اند؛ اما بدانند ما نمی‌توانیم تکه تکه شدن 298 مسافر بیگناه هواپیمای مسافربری کشورمان با موشک ناو متخاصم آمریکایی و فجیع‌تر از آن اهدای مدال به فرمانده جنایتکار این ناو توسط دولت آمریکا را فراموش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تأکید بر اینکه زیاده‌خواهی دشمن حد یقف ندارد و تاریخ نشان داده دولتمردان جنایتکار آمریکایی از اعمال هر ظلمی به ملت مسلمان و آزاده ایران دریغ ندارند، افزود: سکوت مسؤولان امر در مقابل تحریم‌های جدید آمریکایی و مزخرف گویی‌های ترامپ پذیرفتنی نیست و همه منتظر جواب قاطع دولت به این بدعهدی‌ها و دشمنی‌ها هستیم./977/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات