۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۳۵۳
امام جمعه شهرری:

عملیات لیلةالقدر هشدار جدی به سعودی ها و رژیم صهیونیستی بود

امام جمعه شهرری گفت: عملیات موشکلی لیلةالقدر هشدار جدی به آمریکا، اسرائیل غاصب و کشورهای مرتجع منطقه بود.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی   امام جمعه شهر ری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: روز قدس جهان اسلام را متوجه کانون کفار می‌کند.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه با اشاره به عملیات مقتدرانه و موفقیت آمیز موشکی نیروی سپاه پاسداران بر علیه مواضع تکفیری داعش در سوریه، تصریح کرد: عملیات لیلة القدر موجب هلاکت بیش از صد نفر از اعضا و سرکرده‌های داعش شد این عملیات افزون براینکه سیلی محکمی به حمله تروریستی تهران بود هشدارهایی را برای دولتمردان آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه نیز به همراه داشت.

وی اضافه کرد: برد و دقت موشک‌های بالستیک ایرانی در برخورد با اهداف مورد نظر به مستکبران و رژیم اشغالگر قدس این پیام را داشت که اگر دست از پا خطا کنند قلب تلاویو و حیفا مورد هدف موشکهای ایران قرار خواهد گرفت و دیگر پیام این عملیات این بود که تحریم ظالمانه آمریکا هرگز نمی‌تواند تاثیری بر اراده پولادین ملت ایران در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایشان داشته باشد.

امام جمعه شهرری تحریم های ظالمانه بر علیه ملت بزرگ ایران را بد عهدی آمریکایی‌ها دانست و گفت: این نشان داد که آمریکایی‌ها هرگز به سندی که امضا می‌کنند پایبند نیستند و نخواهند بود.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان از سوی امام راحل با عنوان روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ابراز داشت: امام راحل با درک و بینش عمیقی که از جهان و کانون بحران یعنی اسرائیل غاصب و جنایتکار داشتند وحدت و همبستگی را تنها راه نابودی رژیم کودک کش اسرائیلی دانستند برهمین اساس این روز را روز قدس نامیدند.

وی با استناد به سخن امام راحل، اسرائیل را یک غده سرطانی دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت با تلاش‌های گسترده افزون بر اینکه به مقابله با اسرائیل جنایتکار پرداخته در برابر استکبار جهانی نیز صف آرایی کرده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه و جنگ 22 روزه، گفت: این پیروزیها نشان از ضعف اسرائیل و همپیمانانش دارد./۲۰۱/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات