۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۰۶۳۳۳

بازدید نمایندگان آیت الله سیستانی از منطقه عملیاتی سامرا

نماینده حضرت آیت الله سیستانی از منطقه عملیاتی «مطیبیجه» در سامرا بازدید کردند.
حضور مبلغان در خط مقد نبرد با تروریسم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجج الاسلام شیخ حسین آل‎یاسین و مهند آل‎ناجی نمایندگان دفتر حضرت آیت الله سیستانی به همراه جمعی از مبلغان نجف اشرف برای حمایت لجستیکی و معنوی از رزمندگان به منطقه عملیاتی مطیبیجه در سامرا رفتند.

حجت الاسلام شیخ خلیل العلیاوی مسؤول محور عملیاتی سامرا در این رابطه به خبرنگاران گفت: بازدید از گردان‎های العباس (ع)، العلقمی، کربلاء سرایا السلام و پلیس محلی بخشی از برنامه‎های نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی بود.

وی افزود: سلام حضرت آیت الله سیستانی را به رزمندگان ابلاغ کردیم و نقش تاریخی آن‎ها در حفظ مقدسات، اراضی و مردم عراق را برای مجاهدان یادآور شدیم.

حجت الاسلام شیخ علاء الموصلی مسؤول محور عملیاتی موصل از حضور جمعی از مبلغان آستان مقدس علوی در خط مقدم موصل قدیم خبر داد و اظهار داشت: مبلغان از سوی حضرت آیت الله سیستانی پیروزی‎های اخیر مجاهدان در نبرد با جریان تروریستی داعش را تبریک گفتند.

حجت الاسلام شیخ ایاد طالب التمیمی از اعضای آستان مقدس علوی نیز بیان داشت: دفتر ارشاد و دفاع آستان مقدس علوی چند کاروان برای حمایت مادی و معنوی به منطقه تل عبطه غربی در موصل ارسال کرد./994/ب۹۰۳/د

 

ارسال نظرات