۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۰۶۰۱۱
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین خبر داد؛

برپایی نمایشگاه قرآن در قزوین

حجت الاسلام افشارگفت: نمایشگاه قرآن از بیست و هشتم خرداد ماه جاری همزمان با بیست و سوم ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرده و تا سوم تیر ماه برای بازدید عموم علاقمندان ادامه دارد.
حجت الاسلام عباس افشار

حجت الاسلام عباس افشار مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به تدوین ششصد مقاله در حوزه موضوعات قرآنی گفت: در سال جاری به همت طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین ما شاهد تدوین ششصد مقاله و اثر علمی در حوزه موضوعات قرآنی و تفسیری هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در قزوین افزود: در طی سال جاری به همت مدیریت حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن دو غرفه به معرفی فعالیت‌های پژوهشی و قرآنی طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین اختصاص داده شد که خوشبختانه با استقبال قشر زیادی از علاقمندان روبرو شد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به فعالیت‌های طلاب در عرصه کار تحقیقی و پژوهشی اظهار کرد: محتوای مقاله‌های ارائه شده در این نمایشگاه تبیین کننده این امر است که خوشبختانه طلاب و اساتید توانسته‌اند در زمینه قرآن پژوهی و مباحث تفسیری رتبه‌های ارزشمندی را کسب کرده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به دست آورند.

وی در ادامه با اشاره به حضور شخصیت‌ها و چهره‌های مطرح در زمان برگزاری نمایشگاه ابراز کرد: در مدت برپایی نمایشگاه شخصیت‌های مطرح و فضلای شهر در غرفه حوزه علمیه حضور پیدا کرده  و پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه هستند هم چنین در این غرفه تصاویر و فعالیت‌های شهدای روحانیت هم مورد بازدید علاقمندان قرار دارد.

حجت الاسلام افشار در ادامه با اشاره به تولید بیست حلقه فیلم مستند از سوی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین با همکاری صدا و سیمای مرکز قزوین توانسته است بیش از بیست عنوان فیلم مستند در ارتباط با فعالیت‌های اساتید طلاب و روحانیون شهر تولید کند که چهار فیلم مستند و منتخب در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه قرآن از بیست و هشتم خرداد ماه جاری همزمان با بیست و سوم ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرده و تا سوم تیر ماه برای بازدید عموم علاقمندان ادامه دارد./873/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات