۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۹۲۱
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور مطرح کرد:

ضرورت هوشیاری انسان در برابر امتحان های الهی

حجت الاسلام کرمی گفت: خداوند متعال انسان ها را به گونه های متفاوت امتحان می کند که ضرورت دارد انسان هوشیاری، دقت و توجه لازم را داشته باشد.
حجت الاسلام کرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سعید کرمی، معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور شب گذشته در مراسم احیای شب قدر که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و به همت هیأت محبین آل طاها و اداره اوقاف و امور خیریه آمل برگزار شد، اظهار داشت: شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد از افتخارات هیأت محبین آل طاها آمل بودند که شهادت حق این عزیز بود و زندگی خوبی داشت که شهادت نصیبش شد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد قدر خون شهدا را بدانیم و از حضرت حق می خواهیم همه شهدای عزیز و شهدای گرانقدر مدافع حرم را مهمان حضرت امام حسین(ع) کند.

حجت الاسلام کرمی افزود: براساس نقل ها شبی که بیشترین امید شب قدر در آن قرار دارد شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان است و در این شب مقدرات یک سال آینده ما به محضر امام زمان(عج) عرضه می شود و به لطف حق امضای تأیید ایشان رقم می خورد.

وی با بیان این که بسیاری از افراد در سال های گذشته در سر این سفره بودند که امسال محروم هستند، بیان داشت: افرادی از فرصت شب های قدر استفاده کردند و به مراتب والایی رسیدند که باید خواستن و التماس به درگاه خداوند متعال داشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور تصریح کرد: انسان باید حواسش را جمع کند و به این امر برسد در شب های قدر دنبال چه چیزی آمده است.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: پس از پیامبر گرامی اسلام با اینکه می دانستند افضل از امام علی(ع) وجود ندارد، این امام همام را کنار زدند و جمع شدند تا تفسیرهای نادرستی از واقعه غدیر داشته باشند.

وی ادامه داد: چندین هزار حدیث جعل کردند تا بتوانند کار خود را پیش برند و این در حالی است که جریان غدیر گویا بوده و کسی نمی تواند خدشه ای در آن وارد کند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور اظهار داشت: واقعه غدیر را مشتبه کرده و تحریف تاریح انجام دادند و کاری صورت دادند تا ولی خداوند متعال تنها بماند و شرایط به گونه ای می شود کارهای نادرستی انجام دهند تا حق امام علی(ع) را غصب کردند.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: تنها شدن فرستاده خدا و همراهی نکردن با ولی خدا تاریخچه دیرینی دارد و اهل ادعا در آن گرفتار شدند که مقداری تمرین و کار می خواهد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال انسان ها را به گونه های متفاوت امتحان می کند که ضرورت دارد انسان هوشیاری، دقت و توجه لازم را داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با بیان این که در آزمون تبعیت از ولی خدا شاید حضرت موسی(ع) باشیم و کم بیاوریم، افزود: انسان در برنامه های زندگی باید طاقت داشته و تلاش کند تا کم نیاورد.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: انسان باید در مسیر اطاعت از ولی خدا تمرین و تلاش داشته و رویکرد او در این راستا باشد تا به دنبال یادگرفتن اطاعت باشد./1314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات