۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۰۱۲۶۵
فرمانده سپاه عاشورا:

آیت الله مجتهد شبستری در انقلابی ماندن آذربایجان تأثیرگذار بود

کریمیان گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله مجتهد شبستری در طول سال‌های متمادی در انقلابی ماندن آذربایجان‌شرقی تأثیر گذار و مهم بود.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در دیدار با آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه در طول‌ سال‌های حضور آیت الله شبستری شاهد تقویت روحیه انقلابی مردم آذربایجان بودیم، اظهار داشت: همه اینها به برکت حضور عالم مجاهد آیت الله شبستری در استان بود.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله مجتهد شبستری در طول سال‌های متمادی در انقلابی ماندن آذربایجان‌شرقی تأثیرگذار و مهم بود و با خداحافظی ایشان از این شهر احساس عجیبی مبنی بر از دست دادن پدر معنوی در این استان داریم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هیچ گاه نخواهیم گذاشت خون شهیدان بر زمین بماند و همواره راه شهدا را ادامه خواهیم داد و مدافع حقیقی انقلاب خواهیم ماند، گفت: قول شرف می دهم که در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدای گام برداریم و همواره پشتبان انقلاب بمانیم.

وی با اشاره به مجاهدت 22 ساله آیت الله مجتهد شبستری در این استان، گفت: این مجاهدت‌ها و تلاش‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز نیز پیرو همین مجاهدت‌ها ما نیز اجازه نخواهیم داد که برخی شکست خوردگان سیاسی در دوران امام راحل و وابستگان غرب بر این کشور تسلط یابند.

سردار کریمیان با تأکید بر حمایت از نماینده جدید رهبری در استان، تصریح کرد: قول دیگر ما این است که پشتیبان نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در استان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی آل هاشم باشیم، آیت‌الله مجتهد شبستری خیالتان از آذربایجان راحت باشد./854/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات