۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۹۵۶۰۸
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

نامزدهای ریاست جمهوری باید اخلاق را رعایت کنند

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شعار ما نمی‌توانیم تفکری کاملا اشتباه است، گفت: توهین به مقامات کشور خارج از اخلاق است.
مهدی چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، شب گذشته در سومین نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مسجد جامع ارشاد شهرری برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی از مسؤولان با تشبیه دو نامزد انتخاباتی به هیتلر و یاوه گوی، اخلاق خود را در معرض دید همگان قرار دادند.

وی افزود: بی ادبی و توهین آنان به مقدسات اسلامی همانند ۹دی که در روز عاشورا قرآن آتش زدنند امروز نیز بروز یافته و این به صلاح آنان نیست.

چمران با اشاره به دوران جنگ، بیان داشت: ما در دوران جنگ حتی سیم خاردار نداشتیم، از بعد آذوقه با کمبودهای فراوانی مواجه بودیم؛ اما با همه کمبودها حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندایدم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امروز ایران نه تنها در ساخت تسهیلات نظامی به خودکفایی رسیده بلکه توانایی صادرات این ابزار را هم دارد، ابراز کرد: ما اولین موشک پرتابی را در همان سال 59 در اهواز ساختیم و نخستین زیر دریایی چریکی را در همان دوران جنگ مورد آزمایش قرار دادیم.

وی ادامه داد: ما بسیاری از تجهیزات جنگ را در همان دوران جنگ با اتحاد و کمک مردم ساختیم و این نشان ار توانایی داخلی ما دارد؛ بنابراین ما می‌توانیم به توانایی‌های داخلی متکی باشیم این که برخی می‌گویند ما نمی‌توانیم تفکری اشتباه است.

چمران با اشاره به اینکه مردم باید از تخریب نیروهای انقلابی پرهیز کنند، خاطر نشان کرد: مردم نباید به انتخابات شوراها بی توجهی کنند؛ بلکه لازم است نسبت به معرفی کاندیداها شناخت کافی داشته باشند و در تبلیغ نامزدهای اصلح تلاش کنند تا تجربه تلخ گذشته تکرار نشود./813/ ۲۰۲/ص

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات