۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۸۶۴۵۵

واکنش طلاب قاینی مقیم قم به رخدادهای اخیر در خراسان جنوبی

طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه مقیم قم با صدور بیانیه ای مواضع نسنجیده و ضد ارزشی استاندار خراسان جنوبی را نکوهش و تاکید کردند به جای حاشیه سازی چهره محرومیت از این منطقه بزدائید.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه مقیم قم با صدور بیانیه ای از تحصن انقلابی ائمه جمعه،علما و روحانیان خراسان جنوبی حمایت کردند و به مسؤولان تذکر دادند به جای حاشیه سازی همت خود را معطوف حل مشکلات کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جریانی در داخل کشور به دنبال دو قطبی سازی هایی در ساحت های مختلف است؛ این جریان از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف بهره می گیرد. اظهارات نسنجیده نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی را باید در همین جهت ارزیابی کرد.

این اظهارات نسنجیده و ضد ارزشی موجی از اعتراض و خشم را به دنبال داشت و در پی بی اعتنایی استاندار خراسان جنوبی، علما، اساتید و طلاب و فضلای استان اقدام به برگزاری تجمعات، مراسم اعتراض آمیز و برگزاری تحصن کرده اند.

ما طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه مقیم قم ضمن تجلیل و اعلام حمایت صریح و قطعی از مواضع صریح نماینده محترم ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عبادی(حفظه الله)، ائمه جمعه، علما، طلاب، روحانیان و عموم اقشار ولایت مدار و متدین، خواستار رسیدگی فوری مسؤولان و مقامات ذیربط به ماجرای اتفاقات اخیر هستیم.

به مسؤولان کشوری و استانی توصیه می کنیم به جای حاشیه سازی و ایجاد دو قطبی های کاذب در جامعه، همت خود را معطوف حل مشکلات مردم و منطقه محروم خراسان جنوبی کنند و چهره محرومیت از این منطقه بزدایند.

در پایان به همگان اعلام و تاکید می کنیم روحانیت همچون گذشته در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی در صحنه حاضر است و با بصیرت مثالزدنی اجازه سوء استفاده به مغرضان و بدخواهان نخواهد داد و جریان های معلوم الحال را در رسیدن به اهداف شان ناکام خواهد گذاشت./102/924/ب1

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
طلاب و روحانیون قاینی مقیم قم
20اسفند 95

ارسال نظرات