۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۴۸۴۶۱۴
بذرپاش:

یادواره شهدا بهانه ای برای یادآوری آرمان های انقلاب است

نماینده سابق مجلس با گرامیداشت یاد شهدا گفت: مجالس یادواره شهدا بهانه ای برای یادآوری آرمان ها و ارزش های انقلاب است.
مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش امشب در یادواره شهدای منطقه پردیسان قم در مسجد جامع امام موسی کاظم(ع) پردیسان اظهار داشت: مجالس یادواره شهدا بهانه ای برای یادآوری آرمان ها و ارزش های انقلاب است.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این شهدا رفتند تا خاک ما حفظ شود و ناموس و ملت در امنیت و آسایش باشند.
وی نخستین شرط برای کسانی که ادعای وطن دوستی و وطن پرستی دارند را حفاظت از خاک سرزمین دانست و تصریح کرد: برخی در زمانی که شهدا جان و خون خود را فدای سرزمین و نظام می کردند، به آمریکا و اروپا می رفتند و مدرک می گرفتند.
مدیر مسؤول روزنامه وطن امروز ادامه داد: کسی که حاضر نیست فرزندش در کرمانشاه خدمت سربازی را بگذارند به این دلیل که داعش در فاصله 100 کیلومتری او است، در تلویزیون می آید و شهدای مدافع حرم را هم مسخره می کند.
وی افزود: خدای متعال دروازه شهادت را گاهی باز می کند و کسانی که مرد آزمون باشند، در این امتحان موفق و پیروز می شوند؛ اگر این امنیت نبود همین افراد وطن فروش حتی نمی توانستند به ملت و مردم توهین کنند.
بذرپاش با بیان این که شهدا از خود گذشتند و به خدا رسیدند، خاطرنشان کرد: در مقابل شهدا برخی از خدا گذشتند و به خود رسیدند و ویژه خوار هم شدند؛ این قرار انقلاب اسلامی ایران نبود.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بعد از 1400 سال از تاریخ اسلام، حکومت در دست یک جریان شیعه افتاده و برای حفظ آن به این خون ها نیازمند هستیم.
وی تأکید کرد: شهدا از خود گذشتند تا ما مدیریت درست داشته باشیم و به آرمان های انقلاب اسلامی عمل کرده و پایبند باشیم؛ جوانان ما آرزوی ازدواج و شاغل شدن و خانه دار شدن دارند و باید این شرایط برای جوانان فراهم شد.
وی به تبیین رمز ماندگاری نام شهدا اشاره کرد و گفت: رمز ماندگاری این شهدا این است که در وقت و زمان و مکان خود، ولیّ زمان خود را یاری کردند و در تاریخ ماندگار شدند.
بذرپاش یادآور شد: شخصیتی مثل حبیب بن مظاهر به ولی زمان خود لبیک گفت و در تاریخ ماندگار شد اما سلیمان بن صرد خزاعی با وجود این که در راه امام حسین(ع) تکه تکه شد، اما در زمانی که باید به ولی خود لبیک می گفت، نگفت./840/پ202/ص

ارسال نظرات