۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۱۱۴
معاون آموزش حوزه علمیه خراسان:

عدم استفاده از اساتید اعزامی یکی از چالش های مدارس علمیه است

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: متأسفانه استفاده نکردن از اساتید اعزامی یکی از مشکلات و چالش های مدارس حوزه علمیه است.
حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مجتبی مهدوی، معاون آموزش حوزه علمیه خراسان شامگاه دوشنبه در جمع طلاب و روحانیان در بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه استفاده نکردن از اساتید اعزامی یکی از مشکلات و چالش های مدارس علمیه است.

وی گفت: اساتید اعزامی در مدارس علمیه بر اساس سرانه تعداد طلاب در میان استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی و خراسان رضوی مشخص می شود و بر همین اساس اعزام صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان افزود: بسیاری از اساتید مدارس علمیه از طلاب اعزامی هستند، هم اکنون نیز بیش از 160 نفر از اساتید اعزامی در سطح سه استان در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه وضعیت آموزشی حوزه های علمیه استان در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: اساتید اعزامی به استان یکی از عوامل موفق در آموزش هایی است که در مدارس علمیه ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه معوقات طلاب خواهر استان از ابتدای مهرماه سال جاری پرداخت شده است، ادامه داد: حوزه های علمیه در شهرستان های استان موفق به کسب رتبه های نخست در بحث آموزش تاکنون شده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: سطح اساتید اعزامی به مراتب بالاتر از اساتید بومی است، از این رو تلاش شده تا از ظرفیت و پتانسیل های اساتید اعزامی به نحو مطلوبی استفاده کنیم./880/202/ب2

ارسال نظرات